#1 Skrevet Desember 25, 2007 Da er iallefall juleaften unnagjort og det er kun og smelle seg inn i det nye året! Håper alle har hatt en finfin fering og at dere har fått det som dere ønsket av julenissen! Ha en riktig fin fering også snakkes vi på ny året! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2007 God jul og godt nytt år alle sammen!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2007 Vel overstått jul og et godt nytt år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2007 God overstått jul gutter, nå er det bare å glede seg til pyroshow på nyttårsaften! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2007 Merry jul and et godt new år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2007 Good wheel every one 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2007 Godt nyttår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2007 god jul og godt nyttår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2007 Julen er nesten over men jeg ønsker dere et riktig godt nytt år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2007 Jul feiret i Bergen som jul feires skal, vel overstått jul og godt nyttår folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2007 Vell overstått jul og godt nyttår for de som feire det kan. Dårlig med rakettfeiring på båt, og om jeg skyter opp en "røfis" så blir jeg vell neppe populær så dere landfaste får kose dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2007 Håper alle har hatt en riktig god jul, og vil herved ønske alle en safe og fin nyttårsfeiring. "Tommy Westervik Vell overstått jul og godt nyttår for de som feire det kan. Dårlig med rakettfeiring på båt, og om jeg skyter opp en "røfis" så blir jeg vell neppe populær så dere landfaste får kose dere." Vi landfaste skal nok klare å skyte opp eit par raketter for dere "sjøfaste" antar eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 31, 2007 God overstått jul og behave yourselves med nyttårsfeiringa....jaa duu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 31, 2007 Vel overstått jul til alle, og eit riktig godt nytt år til heile gjengen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...