Bergen lokallag: Treff også på Søndagen i 2008!

Anbefalte innlegg

Da som det er flere som har lyst til at vi også prøver og ha ett treff på Søndagen, så synes jeg vi skal ta og prøve dette ut og se hvordan det går: vinke :

Det er som flere sier at det ikke alltid passer for flere og kunne komme på treff annenvær Tirsdag! Så da tar vi og legger til en mulighet til for medlemmer med søndagstreff også!Jo flere vi kan få på treff, jo bedre er det for oss alle! :grouphug:

 

Vi starter da opp med "vanlige" treff annenvær Tirsdag klokken 19.00 på Arenum! MEN legger til også ett Søndagstreff den siste Søndagen i vær måneden! Og håper da at det vil kommer flere biler og medlemmer som ikke da kan Tirsdagene! Så får vi se hvordan dette går fremover og om det er noe og satse på! Jeg stiller iallefall sikkert fyllesyk noen ganger:( : do :men så lenge man er der! er det jo det som teller!

 

Så første treff blir da avholdt Søndag 27 Januar klokken 15.00!!!!: rock :: rock :

 

Julehilsen TThomas: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo riktig bra ut:) Veldig greit for folk fra distriktet:) Blir det på arenum da eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det tror jeg også vil være kjempe for flere av medlemmen! Også for dem som jobber lenge i ukedagen!

 

Gleder meg allerede til første treffet! Og ja det blir på Arenum som vanlig.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe tilltak TThomaz, stiller så langt jeg er på land, drar sikkert med meg noen striler også...

Det kræsjer som oftest for meg på tirsdager med en annen jobb jeg har så jeg ser frem til søndager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bra, skaffer du stickers å skiltholdere i det nye året og eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert...:D Dette blir nok veldig bra...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe tilltak TThomaz, stiller så langt jeg er på land, drar sikkert med meg noen striler også...

Det kræsjer som oftest for meg på tirsdager med en annen jobb jeg har så jeg ser frem til søndager.

 

Henger meg nok på Tommy eller Erik på en del treff fremover, så satser eg på å få på plass en bil i løpet av våren også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med så lenge eg e på land:)

Bra tiltak, håper det blir litt oppslutning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.