Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med senkeskåler? Må man ha noe forstillingskontroll etter å ha montert slike? Bilen min er senka 35 mm, men kunne tenkt meg at den var litt lavere foran, har sett at garviks autospar har skåler som senker 15mm, men hvis man senker en bil mer enn 50 mm så må man ha kortere dempere sier de. Tolereres et "avvik" på 5 mm? Takker og bukker for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi monterte senkeskåler på en Audi 90 engang. Tror det hjalp mest på den psykiske delen. Bilen så ihvertfall ikke lavere ut etterpå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte på min 80, så ut som den ble høyere... Flekket de av igjen for et par uker siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte det på min tidligere 92 jetta. Ble faktisk lavere, men ikke mye. Skulle vel senke 10 eller 15 mm, men det var vel ikke mer enn 5mm i virkeligheten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bonrath-skåler gjør jobben på einser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Bonrath-skåler gjør jobben på einser ;)

Har slike noen hensikt på ett gewinder? eller passer de ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Bonrath-skåler gjør jobben på einser ;)

 

Bonrath skåler hvor? Kanskje det gjør jobben på en firer å......hvem vet?! Det må prøves i hvertfall etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Engen

Bonrath skåler hvor? Kanskje det gjør jobben på en firer å......hvem vet?! Det må prøves i hvertfall etterhvert.

 

9044-47.jpg

DOMLAGER

VW Golf 4 / Beetle / Audi A3 / TT

 

- 10 bis - 15 mm tiefer

 

Art.-Nr.: 9046s

 

99,90 EUR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Engen

Bonrath skåler hvor? Kanskje det gjør jobben på en firer å......hvem vet?! Det må prøves i hvertfall etterhvert.

 

 

Bonrath senkeskåler kjøpte jeg på powerzone 69129570. Vet ikke om de finnes til bilen din. Jeg kjøpte til en golf II pga lik dim på støtdemperstanga. Med litt modding passa de på typ85 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Sandberg

Har slike noen hensikt på ett gewinder? eller passer de ikke?

 

Såvidt jeg har forstått på Andres Westby (som ikke har nett-tilgang for tida :() passer det ikke på gewinde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.