Anbefalte innlegg

Eg blir kvalm , mye syke folk her i verden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idioter. Menmen. Ble jo "Kun(u)st" da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta å legg litt snø i en kjølebag, helst en med gjennomsiktige vegger.

Drikk en god del brus, vatn, øl.. samma de.. å dra ne smekkem og ''go to town'' over snøen..

voilà, det er kunst..

For meg er kunst former, skulpturer, maleri og ting i den sammenheng.

Ikkje nokke som blir produsert, for så å bli knust i en kube.

Har gode eksempler på kunst fra medlemmer i denne klubben, kort sagt.

DET DER ER IKKJE KUNST ! :P

Porsche er vel kunst i seg sjølv da :)

(beklager om eg tråkker på noen tær her)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg selger gjerne mine "biler" som kunst om jeg får 300k for dem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner ikke helt poenget jeg.. en ting er å slenge en gammel rusten haug oppi sånne, men dette er ikke en billig bil uansett åssn motor og utstyr denne har.. Wasted,.. ikke var det underholdning å se på heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når i H... ble dette kunst?

Disse såkalte kunst folka gjør meg kvalm!

Tasser rundt som idioter og får godt betalt fra b.l.a den norske stat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ingen av dere som forstår tysk? Det sies i videoen at Porschen var en førproduksjonsmodell. Dermed ville den uansett bli vraket, siden bilfabrikkene ikke tillater at førproduksjonsmodeller kommer på veien i privat eie. Dermed spiller det ingen som helst rolle at en av disse blir til kunst? : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ingen av dere som forstår tysk? Det sies i videoen at Porschen var en førproduksjonsmodell. Dermed ville den uansett bli vraket, siden bilfabrikkene ikke tillater at førproduksjonsmodeller kommer på veien i privat eie. Dermed spiller det ingen som helst rolle at en av disse blir til kunst? : rock :

det er ikke kunst uansett hvordan det snues å vendes på det :)

Delebil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha vært morro å studert dette "kunstverket" uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunstfolk må bare være en gjeng med idioter som ikke har evne til og holde på med noe annet enn og lage ting som barn kunne gjort bedre!

Dette strekker seg like langt opp på idiotlista mi som et bilde med to streker som går for flere millioner.

Hvordan noen kan kalle slikt vrøvl for kunst er over min forstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit..jeg kan ikke tysk.. men man ser da tydelig at han tar av skiltene føre den knuses...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan vere med på at det er mye rart som er kunst........men jeg kan ikke fatt og begripe at noen.....overhode,kan kalle dette for kunst!: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortkasta... Hva er vitsen? Var mer kunst før den ble knust.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.