Top Gear M3 coupe vs C63 AMG vs RS4

Anbefalte innlegg

Vil nå si at alle de 3 er helt nydelige biler!! Og min favoritt av de 3 så er det nok den nye M3! Sykt rå bil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bensin på bålet:

Rundetider fra Nurburgring

8:05 BMW M3 E92 420 PS/**** kg Horst von Saurma* Sport Auto 12/07

8:09 Audi RS4 420 PS sport auto 06/2006

Etter 8 minutter kjøring så ligger nyeste BMW med omtrent 40 whp mer enn quattroen fantastiske 4 sek foran :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bensin på bålet:

Rundetider fra Nurburgring

8:05 BMW M3 E92 420 PS/**** kg Horst von Saurma* Sport Auto 12/07

8:09 Audi RS4 420 PS sport auto 06/2006

Etter 8 minutter kjøring så ligger nyeste BMW med omtrent 40 whp mer enn quattroen fantastiske 4 sek foran :)

Og du glemmer stadig at Audi har 4hjulstrekk, med andre ord så skulle den teoretisk sett hatt bedre rundetid en BMW. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel kanskje ikke glatt da suppegjøk??

Og dessuten har m3 mer whp og mindre vekt..skulle jo tilsi bedre rundetider det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel kanskje ikke glatt da suppegjøk??

Og dessuten har m3 mer whp og mindre vekt..skulle jo tilsi bedre rundetider det??

Så hvorfor er hylekoret her inne med deg i spissen å hyler høyt om at Audi er en bedre bil en BMW? :D

Hadde hylekoret skjønt det ved første innlegg så hadde ikke den her tråden vært nødvendig, men noe må jo bare ha ting inn med te-skje. Gaaaap opp Frank&Co.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du glemmer stadig at Audi har 4hjulstrekk, med andre ord så skulle den teoretisk sett hatt bedre rundetid en BMW. :)

Ikke når det går i slike hastigheter hvor BMW klarer å få ned kreftene i bakken da. Da er det ingen fordel mer.

Må være minimum vått før RS4 begynner å vise M3 hvem som er sjefen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være minimum vått før RS4 begynner å vise M3 hvem som er sjefen : haha :

Du lever i allefall i en fantasiverden hvis du virkelig tror på det at en Audi quattro kan hamle opp med en BMW selv om banen er våt, så min anbefaling er at du ikke rører noe mere de pillene til hu bestemor, tydligvis så tåler du ikke dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du lever i allefall i en fantasiverden hvis du virkelig tror på det at en Audi quattro kan hamle opp med en BMW selv om banen er våt, så min anbefaling er at du ikke rører noe mere de pillene til hu bestemor, tydligvis så tåler du ikke dem.

Her har du en quattro som banker M3 ;)

Audi S4 B7 1.30.9

BMW M3 E46 1.31.8

Audi specs:

344hk/1660kg

M3 specs

343hk/1542kg

Begge er forrige generasjon tilhørende deres respektive bilmerker. Når RS5 B8 kommer om 13 mnd så blir det nok kakemat av M3 E92 akurat slik det var når E46 og B7 knivet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må innse at selvom du ikke klarer å kjøre en quattro fort så finnes det folk som mestrer det. Alle er ikke verdensmester desverre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du en quattro som banker M3 ;)

Audi S4 B7 1.30.9

BMW M3 E46 1.31.8

Audi specs:

344hk/1660kg

M3 specs

343hk/1542kg

Begge er forrige generasjon tilhørende deres respektive bilmerker. Når RS5 B8 kommer om 13 mnd så blir det nok kakemat av M3 E92 akurat slik det var når E46 og B7 knivet

Gjeeeesp..... : sove :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter ikke denna diskusjonen her.. Det er jo så ørsmå forskjeller på bilene selv på bane. At RS4 og M3 er 2 forskjellige biler å kjøre trenger man ikke å være ingeniør for å skjønne. Uansett så har jeg skylapper og ville ikke brukt penger på en BMW foran en Audi. Menmen.. Smaken er som baken, delt og i midten et svart høl med resten av rælet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som ser at dette er bare enda en bensin på bålet diskusjon...

Noen har sin favoritt bil, og noen har en annen, smaken er som baken, delt!

Derfor det finner klubber her i verden.

Noen er ganske ihugga fans så de blir blinde og ikke kan se på andre typer, men for min del, kan jeg si negativt og positivt om begge biler!

Just my 2 cent's :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjeeeesp..... : sove :

En ting jeg lurer på er hvorfor du i det hele tatt er medlem i denne klubben hvis du bare skal rakke ned på "guttevalper" som du kaller en del her.Hva er vitsen ? Stort sett alt jeg ser du skriver er usaklig kverulering på linje med "min pappa er sterkere enn din" nivå.

Når du i tillegg ignorerer alt av fakta om quattro og historien innen baneracing og rally og sier at rwd er bedre? Da tror jeg faktisk du bør ligge unna pillene til bestemoren din istede....

Adjø..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg lurer på er hvorfor du i det hele tatt er medlem i denne klubben hvis du bare skal rakke ned på "guttevalper" som du kaller en del her.Hva er vitsen ? Stort sett alt jeg ser du skriver er usaklig kverulering på linje med "min pappa er sterkere enn din" nivå.

Når du i tillegg ignorerer alt av fakta om quattro og historien innen baneracing og rally og sier at rwd er bedre? Da tror jeg faktisk du bør ligge unna pillene til bestemoren din istede....

Adjø..

Hvorfor jeg er her?

Jeg trives i Audi, men bare når jeg kjører i gata og skal sjekke opp små-ripsa, da funker det nok å ha en Audi. :D

Og jeg har meldt min interesse om å bli styremedlem i VW Audi-club, målet mitt er å bli leder en eller annen gang, så husk å stem på meg neste gang, så skal jeg få fart i denne her klubben og på rett og stødig kurs. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor jeg er her?

Jeg trives i Audi, men bare når jeg kjører i gata og skal sjekke opp små-ripsa, da funker det nok å ha en Audi. :D

Og jeg har meldt min interesse om å bli styremedlem i VW Audi-club, målet mitt er å bli leder en eller annen gang, så husk å stem på meg neste gang, så skal jeg få fart i denne her klubben og på rett og stødig kurs. :)

Du får nok aldri min stemme: rolleyes

Godt nyttår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adjø..

Han holder vel kun på sånn,slik at han kan vise "guttevalpene" i BMW klubben hvor tøff han er!: haha :

: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en gang: denne tråden er IKKE for å diskutere personer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av problemet her et at rundetidene er kjørt med folk som har dette som jobb. Max ytelse for disse bilene har da M3'n. Uten tvil! Kult nok. Men når det kommer til kjøring for folk flest ville klart å håntere RS4 trolig bedre og raskere for å sette gode tider. Dette grunnet til at den er mye enkere å kjøre. 99% av disse menskene her som "kan kjøre quattro" er i racing perspektiv amatører.

M3 for de proffe.

RS4 for 99% av verdensmesterene her inne. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har totalt ignorert den siste kommentaren fra Jeremy Clarkson... :P

All slightly diffrent, but truth be told: All absolutly brilliant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.