#1 Skrevet Desember 25, 2007 Jeg driver å bytter registerkjeder på vr6 min. I den forbindelse står det i bently manualen at man må ikke ødelegge topp pakningen som går ut mellom øvre og nedre deksel til register kjede. Hvis man skulle få skadde må man bytte topp pakning. Men er dette tilfelle??? leger ved bildet av skaden. Er vel ingen forbrenning å slikt her som gjør man må ha slik pakning. Man kan vel bare bruke pakning på tube?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2007 bytt toppakkningen, når du er kommet så langt så er det bare dumt å montere alt å finne ut at det lekker olje der som bare F! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2007 Å bytte den er seff. det beste, men på min gjorde jeg akkurat som du nevner. Limte fast den skadde pakningen med pakningssement og skrudde på dekslene. Det holdt på den iallefall. Ingen forbrenning/trykk her nei, men plasker og spruter godt rundt registerkjedet. Du har lagt på pakningssement på de andre reg-dekslene??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2007 Har ikke gjort noe enda ettersom knakk en bolt. Hmmmmm gidder ikke å begynne å dra av toppen skal ut med motor og innmat neste år. SÅ dette er egentlig bare bytte for å være sikker på unngå havari!! Med har du lekkasje der da etter du brukte pakning sement? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=103068 Hvis du bestemmer deg for å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2007 Har ikke gjort noe enda ettersom knakk en bolt. Hmmmmm gidder ikke å begynne å dra av toppen skal ut med motor og innmat neste år. SÅ dette er egentlig bare bytte for å være sikker på unngå havari!! Med har du lekkasje der da etter du brukte pakning sement? Nei. Nrukte VAGs hvite pakningssement beregnet for bunnpanner ( uten pakning ) mellom nedre og øvre reg-deksel ( i skjøten ved pakningen ) + mellom motorblokk/deksel og Topplokk/deksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...