Anbefalte innlegg

Skivene er lettere en orginalt...dette er positivt. Ville heller tatt de en vanlig A8 oppgradering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen er jo bare og kjøpte tt 225hk calipper, og så kjøpe andre lettere skiver. Så har du større og lettere bremser som tar endel bedre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen er jo bare og kjøpte tt 225hk calipper, og så kjøpe andre lettere skiver. Så har du større og lettere bremser som tar endel bedre..

Nei, ECS-settet er 332 mm, samt at de er 1 mm tykkere enn standard A8-skiver. Sikkert et helt greit sett som oppgradering. Får jo en del mer varmeavgang når skiven er større, samt mer kraft til bremsene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakdelen er her at du må ha MIN. 17" hjul. På A8 bremsene går det akkurat med 16". Ellers ser det der gromt ut det. Var bare prisen da, hvis det spiller noen rolle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan A8 oppgraderingen gjøres på A3 også? gjøres denne oppgraderingen kun foran eller fungerer det bak også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakdelen er her at du må ha MIN. 17" hjul. På A8 bremsene går det akkurat med 16". Ellers ser det der gromt ut det. Var bare prisen da, hvis det spiller noen rolle.

Sikker på at man får på 16" med A8 skiver og TT kalipperholdere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skiver på 312mm og bruker 16" felger på min A6:) Fikk feil skiver da jeg bestilte ( org. på min var 288mm ) Da valgte jeg å bruke de skivene jeg fikk tilsendt og heller bytte callipterholdere. Bestilte holdere til A4 3.0 ( tror disse er de samme som til TT ,men er ikke sikker )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, helt sikker. Det er forøvrig ikke A8-skiver, men A4 eller A6. A8 har vel 314 mm skiver. Se bilde under for hvordan det ser ut med 312 mm skiver og 16" felg.

attachment.php?attachmentid=50913&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 16" RS4 type 1 felger og slike bremser på min iallefall. Skiver fra A4 3.0 L 2001- og holdere fra TT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.