Trondheim lokallag: glattkjøring på orkdal

Anbefalte innlegg

hei allesammen og god jul

 

en ting jeg lurte på, er det blitt bestemt noe ang leie av glattkjøringsbanen på orkanger?

 

kjenner at det begyner å krible litt etter å ut å skli litt nå : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli vel funnet ut om det i starten av Januar tenker jeg. Vidar snakket om at det var en plass i Klæbu som også var en mulighet for slik kjøring, men som sagt dette blir tatt opp på en av de første treffene på nyåret! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir, bare det er noen som er interessert... ;)

 

Har en plan på dette, kommer tilbake til datoer. Blir vel i løpet av Januar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, blir bra dette, er med jeg vettu vidar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli vel funnet ut om det i starten av Januar tenker jeg. Vidar snakket om at det var en plass i Klæbu som også var en mulighet for slik kjøring, men som sagt dette blir tatt opp på en av de første treffene på nyåret! :)

 

Hvor i Klæbu?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble stilt inne på hær, koss går det me isbane treff

hadde vært vældi morro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble stilt inne på hær, koss går det me isbane treff

hadde vært vældi morro

 

Henger meg på her. Kommet noe dato?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe endelig er IKKE fastsatt, men det ser ut som det blir treff på glattkjøringsbanen på orkanger Lørdag den 26. Januar!

 

Været ser bra ut: (http://www.yr.no/sted/Norge/Sør-Trøndelag/Orkdal/Orkanger/helg.html) så det skal bare bare dobbeltskjekkes at banen er ledig og at de som skal stille som assistenter har mulighet til det den aktuelle datoen. Kommer med endelig tilbakmelding imorgen. :)

 

Treff på tidligere nevnte travbane i Klæbu ser også ut til å gå i boks uten at vi har fått bekreftet dette 110% enda, og det blir ikke avklart før ute i denne uka. Dermed blir det litt sent å ha treff der denne uka og neste uken er det jo vintertreff. Kommer derfor tilbake til dette, men vi skal prøve å få til ett treff her etter funesdalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe endelig er IKKE fastsatt, men det ser ut som det blir treff på glattkjøringsbanen på orkanger Lørdag den 26. Januar!

 

Været ser bra ut: (http://www.yr.no/sted/Norge/Sør-Trøndelag/Orkdal/Orkanger/helg.html) så det skal bare bare dobbeltskjekkes at banen er ledig og at de som skal stille som assistenter har mulighet til det den aktuelle datoen. Kommer med endelig tilbakmelding imorgen. :)

 

Treff på tidligere nevnte travbane i Klæbu ser også ut til å gå i boks uten at vi har fått bekreftet dette 110% enda, og det blir ikke avklart før ute i denne uka. Dermed blir det litt sent å ha treff der denne uka og neste uken er det jo vintertreff. Kommer derfor tilbake til dette, men vi skal prøve å få til ett treff her etter funesdalen.

 

Flott!

Men banen på Orkdal, blir den snødekkt?

Er det fastsatt noe pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Instruktøren er klar, men banemannskapet kunne ikke svare på om de kunne stile opp på lørdag, da de hadde en kar som var sykmeldt i dag. Måtte ta en ny telefon imorgen for å høre at de faktisk hadde noen der til å stille opp, men det hørtes ut som det skulle ordne seg. Neste lørdag var selvfølgelig helt greit, men da er det jo hovedvintertreff..

 

Opplegget ordnet vi selv, NAF stiller stort sett bare med banen. Så det blir mest prøv og feil for hver enkelt. (og lek? :D)

 

Det var vel mest is der nå, pluss noe snø. Skulle jo komme mer snø til helga, men det var såpass at vi ikke trengte å kjøre på stålplater nå heller..

 

Pris er litt usikkert da det avhenger av hvor mange som kommer, men baneleia er satt til 700,- pr time. Så det kan jo regnes ut ifra det.. Jo flere jo bedre med andre ord :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typisk , dette måtte komme på helga da minste poden skal ha bursdags selskap. : bh :: dum :

da er et bare å håpe på funesdalen da vel : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ett alternativ nr 2 har vi også Travbanen tilgjengelig. Var der og inspiserte før i dag, og forholdene var HELT perfekte : smil :: smil : Bred, jevn og fin bane med akkurat passe snø på. Legger ved to bilder..

 

Dersom været holder seg (med minusgrader) kan det bli gode muligheter for treff her.

1.JPG

2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser veldig morsomt ut! Stiller jeg iallefall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig nytt.. Dette blir ikke av noe til helgen alikevel, grunnet uforutsette problemer med banen(e), tillatelser og sånt kom litt brått på for eierne. Neste helg er det som nevnt Funesdalen, så da blir det ikke.

 

Kommer dog tilbake til dato. Dette SKAL bli noe av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, jeg som hadde gleda meg! Burde jo tatt det nå som vi har snø, været er jo ikke akkurat stabilt o_O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, det var leit. Hørtes knall ut på travbanen og....:(

Kjempe flott initsiativ Vidar. Stå på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lei meg for dere men : smil ::tilber:: rock :: vinke : happy for meg selv hehe da kan jeg kanskje klare å snike meg med jeg også hehe : cool :: gb ::glad:(jadda vet overforbruk av smilys alarm ) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarte ikke og holde meg, så måtte ut å øve litt :evil:

Trenger ikke en hel travbane....

ATT00038.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe noen som har det morro hvertfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe noen som har det morro hvertfall :P

 

Mekanisk sperre med klipte ledninger er GULL : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det hvit blå den kabelen som måtte klippes ?

pokkers fargeblindhet gjør det ikke enkelt for min del hvertfall (må jo klippe klippe klippe før funes :P )

men er det lurt å legge på en bryter på denne ?

ja jeg et skikkelig OT : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bra ta noen tenker på å få til noe:) Er ny i klubben,så artig å se at det er litt aktivitet i Sør Trøndelag også. Det er GØY

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det hvit blå den kabelen som måtte klippes ?

pokkers fargeblindhet gjør det ikke enkelt for min del hvertfall (må jo klippe klippe klippe før funes :P )

men er det lurt å legge på en bryter på denne ?

ja jeg et skikkelig OT : bh :

 

Jeg kommer hvertfall til å ha en bryter på den ledningen. Litt kjipt å komme borti sperreknappen når du ligger i go fart og cruiser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.