Trondheim lokallag: glattkjøring på orkdal

Anbefalte innlegg

ikke noe:(

 

Ikke FØR fünesdalen nei, det kan jeg ikke se at vi rekker.. Det blir som sagt, men venter til etter vintertreffet med å fastslå noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og gjerne før mars, for da kan ikke jeg være med.

Så planlegg en kveld i februar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke FØR fünesdalen nei, det kan jeg ikke se at vi rekker.. Det blir som sagt, men venter til etter vintertreffet med å fastslå noe :)

 

 

Har jo ikke kjørt bilen min sia æ kjøpt den, hadde vært greit me litt trening før funesdaln.

Å har ikke hatt quattro sia 2005, men rekne me det kommer fort igjen.

Ha verre ut kjørt litt med Landcruisern, men blir ikke akkurat det samme.

2,3 tonn og 4,2 turbodiesel blir ikke det samme som 5er turbo;)

 

Skal prøve å få kjørt litt på noen vatn i lensvika te uka, men no e jo biln bort igjen.

Håper på å få den igjen tidlig i neste uke, men vår kjære egil sliter med tia.

bli det bra bli æ fornøyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trening ? håper da ikke enn trenger sånt , er helt fersk på både 5'er, quattro å sidelengs kjøring (vil ikke heeelt kalle det drifting ) men morro skal jeg vel klare å ha det.: rock :

Håper bare regreim skifte ++ går bra i helga , pluggene mine ligger til fortolling, men de er ikke kritisk lengre da bilen min hadde løs plugger syndromet. : bh ::) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite nytt i denne saken egentlig, i allefall på den positive siden. Politet ville etter mye om og men alikevel ikke gi tillatelse til å bruke travbanen, da de mente det var uforsvarlig.. : klø :

 

Alternativene vi står igjen med da er Orkdal, men vet ikke om det er noen som er interesserte i det fremdeles? Problemet vårt der er at de ville avtale dato 14dager i forveien, og det er jo fryktelig lett å planlegge det og samtidig ta hensyn til det svært stabile været vi har hatt i det siste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med litt rally på lånkebanen da? Er det noe ledig der i vinter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt dere kan komme på kjøring til st-gatebil,hvis vi får godkjent av politiet kjøringen vi tenkte å ha,evt dere kan få hiv dere sammen med oss å arrangere;) hilsen leder i st-gatebil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir dette da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

orkdal,nei ikke glattkjøringsbanen og ikke travbanen på Fannrem,kan ikke si noe mere enn dette før det evt er klart,får svar i starten av neste uke om alt blir godkjent:) Grunnen til at jeg foreslo dette var for at dere også skal få muligheten til å strekke på føtterne hvis det lar seg gjøre og det er intresse for det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

orkdal,nei ikke glattkjøringsbanen og ikke travbanen på Fannrem,kan ikke si noe mere enn dette før det evt er klart,får svar i starten av neste uke om alt blir godkjent:) Grunnen til at jeg foreslo dette var for at dere også skal få muligheten til å strekke på føtterne hvis det lar seg gjøre og det er intresse for det;)

 

Er helt klart med om dette blir noe av..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se bortifra at en hopper over toppene her å ender nede på Orkanger en tur nei, hvis det blir litt skli kjøring , var morro det : rock :

Er jo snakk om drifte bane på løkken , men den er vel laaaangt unna ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

driftbanen er jeg usikker på hvordan ligger ann med for tiden,har ikke hørt noe om den på lenge. men det går ant å sjekke opp..;) ja det meste er avhengig av politiet og ikke minst været;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.