Bygge om et Golf 3 Interiør til å passe i Golf 2?

Anbefalte innlegg

Prøvde å søke litt rundt men fant ikke noen eksakte tråder om dette temaet, og det er nok noen som har gjort dette her inne også. Er det noen som kan si eksakt hva som må gjøres om? Har fra før bygd om fra 4er golf til 3er golf, og fra 2er golf til 1er uten alt for store heksekunster, så nå gjenstår å bygge om fra 3er til 2er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skinnene i gulvet er litt breiere på golf 3, så er bare å korte inn på stolen, sveise om så skal det passe tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skinnene i gulvet er litt breiere på golf 3, så er bare å korte inn på stolen, sveise om så skal det passe tror jeg.

Fremme da? passer brakettene fremme eller må disse også byttes om? Må da være noen her inne som har gjort dette her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremme da? passer brakettene fremme eller må disse også byttes om? Må da være noen her inne som har gjort dette her.

var fremme jeg mente, må kutte å korte inn den ene siden på foten på setene foran. siden understellet på setene på golf 3 er breiere. bak vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var fremme jeg mente, må kutte å korte inn den ene siden på foten på setene foran. siden understellet på setene på golf 3 er breiere. bak vet jeg ikke.

Tenkte fremme på fremstolene jeg, om dette er likt så skal jeg nå alltid få de til å passe i skinnene. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.