#1 Skrevet Desember 26, 2007 Jeg har en Passat 3b stv. som bruker strøm når det er kalt. Om sommeren har jeg ikke noe problem med det. Når tempraturen faller får jeg ikke start hvis bilen har stått og ikke vært i bruk på noen dager. Brukte ampermeter og fant ut at det var en kurs i sikkringsboksen som brukte ca. 0,6-0,7 amp. Når jeg da tok ut denne sikkringen så går sentrallåsen med gjevne mellomrom. Feilsøkte på verksted, da fikk jeg "feil med styrestrøms signal " ved alle dørene. Noen som vet hvordan jeg går frem for å få fikset dette? Har tatt ut styreenheten som ligger i dørken ved førersete og sjekket at det ikke var korrosjon . smurte opp med elekrorens og monterte sammen igjen. Noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2007 Har funnet ut at dørbryter venstre bak ikke virker da lyse ikke tennes da denne døra åpnes. kan jo være at det er her feilen ligger......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2007 Det kan kanskje være den ja. Hvis den gir feilsignal til komfortstyreenheten kan det i sin tur medføre at ikke ALLE bilens el-systemer deaktiveres da den står parkert. I tillegg kan det hende batteriet er litt svakt slik at problemet blir værre i kulda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2007 Da er nå låskasse kjøpt og den kom på 1500,- inkl. rabatt. litt spent på om ny låskasse løser problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...