#1 Skrevet Desember 27, 2007 venstre rute åpner seg når jeg slår på tenninga, dette begynte i dag! hva kan dette komme av? den går ned hele tiden, og hvis jeg tar den opp kjemper den i mot og går ned med en gang jeg slipper knappen. når tenningen er av får jeg igjen kontroll på den og kan ta den opp (igjen) sykt kjipt da det er vannskelig å kjøre med ruta åpen her i nord, selv om snøen ikke har lagt seg.... setter pris på hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2007 Kanskje ruten sitter litt på skakke, prøv å rett på ruten slik at den går lett. Mulig du må skru av dør trekket får å løsne skruene som ruten er festet til vindusheveren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2007 den sitter rett og går lett i sporet, det er motoren som drar ned ruta når jeg slår på tenningen. får lukket den når jeg slår av tenningen, men så lenge tenninga er på dras ruten ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2007 Hmm, da ble jeg usikker. men kan du ikke ta ut kontakten til motoren til vindusheveren, slik at vinduet er lukket hele tiden inntil du finner ut av feilen? kanskje noen andre har en lys ide?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2007 Sjekk ledningene inni gummibelgen/ledningsgjennomføring på A-stolpen. Kanskje det er ledningsbrudd/kortslutning der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2007 Hehe på A6'n våres går takluka opp:p kult nå når det er snø ute å det ligger snød oppå så vi får det i hue:p har nappa av kontakta vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2007 hehe, takluka er litt kjip ja! skal ha bilen inn på verkstedet i morgen så får vi se hva jeg finner ut, håper på ledningsdbrudd! hvis ikke blir nok ruten satt ut av bruk intill videre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...