problem med kupelys i A6 avant

Anbefalte innlegg

Har en A6 der jeg har et lite problem med lyset i bagasjerommet og det lille røde lyset på luka. Lyset fungerer om jeg slår på bryteren, men når bryteren står i midtstille å skal tende lampa når luka går opp funker ikke, noen som har vert borti liggnende problem?

det skal vel være en microbryter inne i låskassa som gir dette signalet eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok bra det ja. Regner med det er denne microbryteren som er defekt. Evt. kan det være ledningsbrudd inni gummibelgen i skjøt mellom tak og bakluke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er garantert den microbryteren som er defekt. dette er jo et kjent problem på disse bilene og det er ikke bare bakluka som har dette problemet. Kjøp deg en ny på ebay.de det heter türschloss på tysk. koster nok rundt 50 eur der, som er en brøkdel av hva du må betale her til lands.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for tipset, da er det bare å komme seg ut å skru.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme type bryter i førerdøra? Har et kupelys som kommer å går når døra er åpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme type bryter ja, men disse bryterne får du ikke kjøpt løst, du må bytte helelåsekassa. Det er en liten microbryter som gir signaler om døra er oppe eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. For komme meg ut å skru jeg og da: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.