#1 Skrevet Desember 27, 2007 Ser at Kent har tænkt sæ t Bukta i sommer, å skal dæm, så skal fanmæ æ åsså! Men kor e d egentli greiest å bo nå r man ska dit? Må jo være så nært som muli, utn at d koste fin-skjorta å sove dær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2007 Sydspissen hotell blir vel det greieste. Skal visst være ganske rimelig der også. Tlf. 77 62 89 00 sydspissen.tromso@ess-norway.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2007 Sydspissen hotell blir vel det greieste. Skal visst være ganske rimelig der også. Tlf. 77 62 89 00 sydspissen.tromso@ess-norway.com E d langt unna bukta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2007 3min å gå Telegrafbukta (kalles bare "bukta") Neste hotell blir 30min gåtur unna bukta trur æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2007 Så også at Kent skulle dit, å da skal æ å... Men hørte rykter om at det kræsje med Havfiskefestivalen på Sørvær, og da får det bare være:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2008 ja kent skal dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2008 Så også at Kent skulle dit, å da skal æ å... Men hørte rykter om at det kræsje med Havfiskefestivalen på Sørvær, og da får det bare være:( hmm, kent vs. soervaer... KENT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2008 hmm, kent vs. soervaer... KENT Thorstein Rydland har tyderligvis ALDRI vært på Havfiskefestivalen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2008 Jäklar d hær blir bra! Kent, Dum Dum, Raga, +++ å nu ska fanmæ Madrugada å spælle! kommer t å bli årets happening d dær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2008 Bumpe tråden, hvem skal på Bukta i år? Jeg å Tom Bakland er å finne der ihvertfall torsdag til lørdag Hyl ut så tar vi oss en fest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2008 jeg skal drikke på torsdag men fredag og lørdag er jeg å finne bak disken på Måsen bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2008 Æ skal værtfall. Starte nedover i mårra formiddag en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg skal se Kent i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg skal se Kent i morgen! Lucky you, men vi får med oss Raga, DumDum, Danko Jones og Madrugada i tillegg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 16, 2008 Lucky you, men vi får med oss Raga, DumDum, Danko Jones og Madrugada i tillegg: smil : Jeg får hvertfall med meg DumDum, Valentourettes, Kaizers, Gogol Bordello, National Bank etc. Jeg blir nøgd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg får hvertfall med meg DumDum, Valentourettes, Kaizers, Gogol Bordello, National Bank etc. Jeg blir nøgd! ikke noen dårlig liste det heller nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 16, 2008 men thorstein, hyl ut når du kommer til byen i morgen ! har du mange med deg ? 97777532 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...