#126 Skrevet Desember 26, 2008 "Du gjør det feil"-tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Desember 27, 2008 hehe. den falt ikke i smak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Desember 27, 2008 Husker å ha sett flere bilder av denne, men husker ikke hvor..Noen som veit? Det lurer jeg å på Syns den er rimelig heftig den der: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Desember 28, 2008 Bilen ser bra ut fra den vinkelen der. Men hvis ikke jeg husker feil har den bla. Corrado baklykter og et noe spesielt interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Januar 5, 2009 en fra her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Januar 6, 2009 URS6 Sedan da men.. Da hadde den passet bedre inn her: Den store S6 sedan (C4) bildetråden ! Ser du har lagt inn bilde av den der også forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Januar 7, 2009 Bilen ser bra ut fra den vinkelen der. Men hvis ikke jeg husker feil har den bla. Corrado baklykter og et noe spesielt interiør. Jepp, husker det samme. Var litt bra og mye humbug i det bygget der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Januar 7, 2009 Måtte du virkelig voldta bilen for å få plass til intercooler??? Hehe,ikke jeg som har gjort dette...Men hva mener du egentlig...De rillene som er vekk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mars 30, 2009 Er ingen S, men likefullt en C4, -94 mod Audi 100 2.5tdi, med ABT Chip (148hk) Ikke helt strøken, men når tid og penger tillater blir det nok gjort litt mer etterhvert. Fargen er forresten originalt fra fabrikk, kundebestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mars 30, 2009 Var litt stilig farge på den siste her:) Er det metallic lakk? Bytter den noe farge i sollys osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mars 30, 2009 Var jo mange som ikke var veldig råe her akkuat.. Bare en vanlig S6.. Står jo rå/PENE i topic da Legg inn flere bilder folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mars 30, 2009 Mobilbilder av skuten min: Skulle hatt seg en polering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mars 30, 2009 pent, kenneth.... skoene satt som et skudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mars 30, 2009 Ahh.... den bakenden var RÅ , S6 refleksplate gjør seg bedre en S4plate synes nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mars 31, 2009 Meget pen den bilen din Kenneth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet April 5, 2009 Var litt stilig farge på den siste her:) Er det metallic lakk? Bytter den noe farge i sollys osv? Det er en utrolig stilig farge ja. Den skifter litt farge etter som det er høylys dag, eller skyet osv... Skifter fra alt ifra (litt for mye:p) rosa til dyp lilla: rock :. Det skimrer bra i sterkt sollys i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet April 12, 2009 Snublet over denne på mobile.de Nydelige OEM BBS felger fra c6 :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet April 12, 2009 2 til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet April 12, 2009 S6 plus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mai 24, 2009 Skulle nok ha vasket og polert litt først, men her er noen nyere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juli 20, 2009 Ikke fullt så lav bak som 2.3'en denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 9, 2009 Flere S6 bilder nåda??? trege folk asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Oktober 8, 2009 bump :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Oktober 14, 2009 Nokon bilder av bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) Ka felger er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...