#151 Skrevet Oktober 14, 2009 Nok et bevis på at det ikke skal så mye til. Ser at vi også har glemt eks-bilen til et annet klubbmedlem. S-fyran til Glenn Ivan er jo bare nydelig!! Noen som vet hvor den går nå? Legger ved et par US UrS6'er. Smak og behag med de fangerne de har "over there". Svart og hvitt: Gamle bilen min har jeg hørt rykter om er dau:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Oktober 14, 2009 Legger til noen av noen S6 Plus DIsse falt i smak hos meg iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Januar 18, 2010 Min nye bruksbil i vintermodus. Mangler emblem foran i påvent av ny grill:) Noen dårlige mobil bilder:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 29, 2012 Sender inn noen bilder av men Audi s6 c4 2,2t. alt for forhåpentligvis god inspirasjon! kan få ordnet flere bilder hvis ønskelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 5, 2012 Kanskje jeg som er sjuk i huet eller no, men synes C4 er noe av det fineste som har rullet ut av fabrikken til nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 5, 2012 Nope, du er nok ikke alene om det synspunktet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 5, 2012 Ikke sjuk nei Det er helt sant , C4 er virkelig pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 6, 2012 Støtter nok dette jeg også Beundrer C4'n min stadig selv..kunne bare vært litt bedre karosserimessig, men håper å fikse opp i det etterhvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...