#1 Skrevet Desember 28, 2007 Søker bilder av rå/pene S6 (C4) stv/vare, håper noen her inne har bilder å bidra med. Søkte litt rundt på forumet her og fant bare en tråd med S6 sedan bilder. Går å lurer litt på en sånn bil selv med 2,2T så derfor vil eg gjerne ha noen inspirasjonsbilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2007 here you go hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2007 Synes nå min begyner å bli bra jeg da. Ekke ferdig ennå men ser da hvem retning det går: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2007 jeg vasket min nettopp.. er det bare jeg som syntest bil med masse såpeskum på er fint å se på? synd det er desember måned ellers skulle jeg pisket ut fruen i bikini til å ta panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2007 Søker bilder av rå/pene S6 (C4) stv/vare, håper noen her inne har bilder å bidra med. Søkte litt rundt på forumet her og fant bare en tråd med S6 sedan bilder. Går å lurer litt på en sånn bil selv med 2,2T så derfor vil eg gjerne ha noen inspirasjonsbilder. Klin orginale S6 (C4) er jo egentlig ganske fete i seg selv da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2007 Klin orginale S6 (C4) er jo egentlig ganske fete i seg selv da... Ja, med litt senk og 18/19" felger så syns eg de er meget pen. Og gjerne tonede ruter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2007 Råpen er den vel ikke, men hyggelig nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2007 Meget pen den der Mattis. Er det V8 eller 2,2T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2007 Meget pen den der Mattis. Er det V8 eller 2,2T? er en 2.2T med chip og filter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2007 Syns min er fin jeg Eneste som mangler er litt mer senk og andre bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2007 Flere pene her, ja. Mener det var en S6 til salgs i klubben her for ikke så lenge siden. Den hadde en slags brun-aktig farge og var noe av det penere jeg har sett av C4-bilene. Noen som husker den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2007 Tenker du på den champagne farga s6en med litt justert motor? den er vel i stavanger nå..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2007 Bakken sin gamle ja Torstein Lie sin S4 er også en perle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2007 Bakken var det vettu, Kenneth. Bilder her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=97621 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 28, 2007 Bakken sin gamle ja Torstein Lie sin S4 er også en perle Noen som har bilder av disse to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 28, 2007 Christian fant Bakken sin tråd Her er Torstein sin: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=65775 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 28, 2007 Ja, den til Torstein var fanken ikke feil den heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 28, 2007 Gamle bilder, med litt senk og felger: Ellers så er det nå orginal grill, og sorte rails på min. Og hvite skilt vel og merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 28, 2007 Meget pen de to bilene der og. Kunne virkelig tenkt meg en sånn i sort, med grei senk og noen gromme felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 28, 2007 Mange med sans for go-karosseriet her inne. Mye fine biler! Men ingen tråd om pene UrS Avanter uten bilen til Jørgen Enoksen heller (jeg tar meg den frihet å legger ut bilder): Ellers er det jo et par pene S6 plus'er i klubben. Gidder ikke lete opp bilder av disse i farta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 28, 2007 Her følger noen bilder av min øyesten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 28, 2007 sekundet senere var katten mos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 28, 2007 en kompis sin:) S6 plus 4,2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 28, 2007 All dust, no go! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...