#76 Skrevet Februar 16, 2008 Ser gjerne flere bilder om noen har noen god biter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 16, 2008 flere bilder ønskes ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 17, 2008 Lægg ut bilda av s6`en te en kompis av mæ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 17, 2008 Må vel legge ut bilder av min egen skjønnhet jeg å da.... Den er for øvrig til salgs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 17, 2008 Min bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 17, 2008 Den er for øvrig til salgs... Du kommer til å angre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 18, 2008 Du kommer til å angre Jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 30, 2008 Et par bilder av min egen S6: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 30, 2008 Et par bilder av min egen S6: Pen S6 Her er et til bilde av min S4, som også er til salgs (se signatur) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 30, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 1, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 1, 2008 Mye pent her. Hvor mye er bilen din senket her Kenneth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 1, 2008 Stian.. Jeg må bare spørre.. Hvor var du i millitæret? Det var noe kjent med navnet ditt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 1, 2008 Stian.. Jeg må bare spørre.. Hvor var du i millitæret? Det var noe kjent med navnet ditt.. Har ikke vert inne i millitæret, fritatt pga sykdom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Oktober 1, 2008 ok, da var det ikke deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 1, 2008 photo of silkesvarten Nummer to er på veien ser jeg. To ting som definitivt er bedre på denne: Rails og mindre bakkeklaring Årets versjon av min S4: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 1, 2008 Min gamle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 3, 2008 legger inn et av vår gamle s6,4.2aut. er vinterhjul på bildet.denne er komdemnert nå(RIP). Heisan... Kondemnert? Neida, den står her på låven den i påvente av foringsbytte og litt lakk. Den ble rettet opp igjen den. Så den er oppe og går. Artig bil. Hehe. Første Audien min forresten. Roar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 24, 2008 Måtte du virkelig voldta bilen for å få plass til intercooler??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet November 24, 2008 (endret) legger ut et par av min.. er ikke en s men en c4. har fått mye skryt i prosjekt tråden så regner med at den ikke er den verste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet November 24, 2008 Årets versjon av min S4: Holy crap....peneste S4 jeg noen gang har sett: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet November 24, 2008 Min C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 24, 2008 Stig-Rune Moan sin s6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 24, 2008 Legger ut et bilde av gamle S6'n min også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 24, 2008 Begge 2 norske, rart ingen har nevt dem : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...