Anbefalte innlegg

Det blinker ikke lenger i speilet på førersiden på Golfen..

Er det kurant å bytte pære i denne saken? Hørte nyss om at hele blinklysglasset må byttes fordi det er dioder og ikke pærer som evt sitter fast i dette....Tips??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil,, sitter pære ..w5w ....sitter med to torx skruer,,, Løft den lakkerte delen av speil huset rett opp,, løsner ,, men sitter bra det speilhuset,,,;) så ser du hvordan det sitter,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på det? Bytta nemmlig to slike nå nettopp og skulle mene det var diode og at hele den nedre biten på speilet måtte byttes. Kosta rundt 250 per stykk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tittet på 2 jeg har liggende her nå (byttet fra klare til sota) og der er det dioder og ikke 1 enkel pære, men tittet også i AKTE og der ståt det at det re 1 pære (W6W)i hvert speil: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kanskje risikere at VW faktisk har laget begge deler da... pære på de første modellene og dioder på de nyere.

Blir jo spennende å se å se da når jeg skal åpne speilhuset...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kanskje risikere at VW faktisk har laget begge deler da... pære på de første modellene og dioder på de nyere.

Blir jo spennende å se å se da når jeg skal åpne speilhuset...

Om det er dioder på din så har jeg 1 sett med blinklys til speilene dine liggende;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.