#1 Skrevet Desember 28, 2007 Det blinker ikke lenger i speilet på førersiden på Golfen.. Er det kurant å bytte pære i denne saken? Hørte nyss om at hele blinklysglasset må byttes fordi det er dioder og ikke pærer som evt sitter fast i dette....Tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2007 Feil,, sitter pære ..w5w ....sitter med to torx skruer,,, Løft den lakkerte delen av speil huset rett opp,, løsner ,, men sitter bra det speilhuset,,, så ser du hvordan det sitter,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2007 Sikker på det? Bytta nemmlig to slike nå nettopp og skulle mene det var diode og at hele den nedre biten på speilet måtte byttes. Kosta rundt 250 per stykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2007 Tittet på 2 jeg har liggende her nå (byttet fra klare til sota) og der er det dioder og ikke 1 enkel pære, men tittet også i AKTE og der ståt det at det re 1 pære (W6W)i hvert speil: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2007 Kan jo kanskje risikere at VW faktisk har laget begge deler da... pære på de første modellene og dioder på de nyere. Blir jo spennende å se å se da når jeg skal åpne speilhuset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2007 Kan jo kanskje risikere at VW faktisk har laget begge deler da... pære på de første modellene og dioder på de nyere. Blir jo spennende å se å se da når jeg skal åpne speilhuset... Om det er dioder på din så har jeg 1 sett med blinklys til speilene dine liggende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...