Anbefalte innlegg

Mulig jeg har spurt om dette før siden hukommelsen svikter litt nå i jula, men, men :P

 

Begge lyktene på passaten stikker ut fra fangeren inn mot grillen (nede). Slik skal det helt sikkert ikke være. Hva har skjedd :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Må nesten få se noen bilder hvis du har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytta tannreim??

Kan jo hende fronten er tatt av og på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt av fangeren i forbindelse med bytte at xenonpærer. Kan jeg ha gjort noe galt når fangeren ble satt på igjen? Kan liksom ikke helt se hvor jeg har tråkket feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du vel hatt ut lyktene også da?

 

Kan være en kombinasjon av litt skeiv fanger og lamper som ikke er dytta langt nok inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for den. Var ute å sjekket litt mer i går, og det ser ut til at jeg har klart å knekke det ene festet på venstre lykt. Det er denne lykten som stikker mest ut. Er det forresten noe sted jeg enkelt kan se om fangeren eller festene har fått seg en liten smell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan se om fangern passer med skjermen.? Vis den passer der så tror jeg ikke det skal være no fare.!

Og om grillen passer som den skal.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.