Min golf 2 88 mod som hadde trøbbel...

Anbefalte innlegg

Hei

Vet dere hva jeg fant ut.. det var faktisk en sikring på forgasser / auto choke, hvem visste att det var en slik for den bilen. Men jeg bytta sikringen selv om den som stod i bilen var hel, til en ny 10 amp sikring og voila bilen var helt ok!!

Altså, alt det trøbbelet jeg har hatt i det siste med att når jeg gasser på så dør bilen ut.. men nå går den som en rakett igjen :) Det var ikke forgasser, ikke tett luftfilter, tette bensin slanger eller filter, men altså bare en liten fille sikring...

Så ett tips, SJEKK sikringen, hvis din golf 2 sliter når du gir gass ;)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg veit går sikringen til bimetallfjæra i chokermekanismen og forvarmeelementet i innsugsmanifolden. Kanskje du sleit med forgasserising eller at choken hang på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ikke vet jeg, klart, det er varmegrader nå, men bilen ble uansett en helt annen etter att jeg byttet sikringen, det har vært omtrent like varmt før jeg bytta sikringen, men bil var "umulig" da også.

Så jeg tror ikke ising (hvis du mener att det har vært is i den?) har vært problemet.

Den er helt toppers nå iallefall :)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.