#1 Skrevet Desember 28, 2007 Noen som har hvite instrument skiver til min golf 1995 tdk som har lyst til å legge det ut her? speedo'n er fra 0-200 og turteller med maks 5000 trur jeg det var... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2007 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2008 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2008 ingen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2008 Mulig du kan finne det ved å trykke HER Så er det bare å klikke på VW logoen på siden du kommer til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2008 Mulig du kan finne det ved å trykke HERSå er det bare å klikke på VW logoen på siden du kommer til... Dem hadde ikke til min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...