Tips til justerbart senkesett Golf 3

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer et senkesett til bilen min nå. Har søkt litt rundt men finner lite tips når det gjelder stasjonsvogner.

Jeg skal selvfølgelig ha justerbart senkesett. Rustfritt hadde jo bare vært et stort pluss(egentlig et krav). Finner lite tips om dette.

 

Noen som kan anbefalle noen senkesett til en Golf stv, 1997modell? bilen er en 90hk TDI.:o

 

Kan jo legge til at jeg har studentøkonomi om dagen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørnar Kristiansen har et SuperSport justerbart senkesett til salgs her på forumet, passer også mk3. Ta kontakt med ham og spør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørnar Kristiansen har et SuperSport justerbart senkesett til salgs her på forumet, passer også mk3. Ta kontakt med ham og spør :)

 

Takk for tipset:) Litt usikker ang godkjenning av det bare..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset:) Litt usikker ang godkjenning av det bare..: klø :

 

Det følger med TÜV-papirer (var jeg som hadde det først...).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det følger med TÜV-papirer (var jeg som hadde det først...).

 

Er disse papirene på nett noe sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ingen har noen tips og komme med, hva er det billigste man får tak i av nytt rustfritt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes vel ikke noe billig rustfritt hehe,blir nok galvanisert såfall.Kjøpte mitt FK Highsport på NBS og er veldig fornøyd med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes vel ikke noe billig rustfritt hehe,blir nok galvanisert såfall.Kjøpte mitt FK Highsport på NBS og er veldig fornøyd med det.

 

hvordan er dette å justere etter en vinter?

Om rustfritt er billig er en ting, men hva er det abslutt billigsterustfrie man får tak i?:P: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var godt fornøyd med VMAXX som jeg hadde på min gamle. Ganske stivt, men ganske morro også. :)

 

Jeg hadde ingen problemer med å justere etter en vinter, men det er absolutt en fordel å smøre inn gjengene ved montering med noe som sitter. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var godt fornøyd med VMAXX som jeg hadde på min gamle. Ganske stivt, men ganske morro også. :)

 

Jeg hadde ingen problemer med å justere etter en vinter, men det er absolutt en fordel å smøre inn gjengene ved montering med noe som sitter. :)

 

Antar at dette da ikke er rustfritt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Galvanisert mener jeg å huske..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er etter en vinter,er første vinteren jeg har det på selv hehe men smurte det inn med noe greier før vinteren så ser ikke hvordan dette skulle være noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg har kjøpt meg og fått montert så kan jeg jo legge inn litt info her om noen skulle bruke tråden.

 

Jeg kjøpte et KW variant1 til min 1997 stv. Skuffet over senkemuligheten bak der det ikke er mulig og skru lengre ned enn 80mm(etter papirene), og ca 70mm etter hjulbuemålene mine. Forran er det forøvrig mulig og skru 140mm så det er greit nok.

Gode og kjøre på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.