#1 Skrevet Desember 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2007 Hahahaha, det var dagens morsomste video... Var bra kjøring da, skjønner ikke helt overskriften din siden de kjører i to forskjellige klasser her... DU kan jo ta med S6'rn din til Våler til sommeren så kan vi lage en morsom video til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2007 Neh, tipper Golfen tok en rolig runde for å kjøle bremsene litt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2007 Nei håkon. Det var ikke ment som dagens morrsomste. Men som du skrev synes jeg det var utrolig bra kjøring. Og siden det pågår en ganske bra diskusjon her inne med RWD mot FWD og AWD. Disse bilene går jo sykt bra og ble litt overasket over hvor "mye" bedere de gikk enn golfene. Golfene ble regelrett parkert. Hvilken klasser de stiller i vites ikke fra meg. De var på banen sammtidig så trodde de stilte i samme klasse jeg? Men hvis de ikke gjør det så skal ikke jeg protestere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2007 Det nevnes under filmen at de Cossiene går med 550HK, noe jeg tviler sterkt på Golfene har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2007 Sierra Cosworth er en av mine favoritter, så dette var digg å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2007 Sierra Cosworth er en av mine favoritter, så dette var digg å se. du prøver å få fyrt i gang enda en diskusjon ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2008 jeg må også inrømme at sierra cosworth er tøffe biler. men det er jo MIN mening:) kunne godt ha kjøpt et strøkent eksemplar visst jeg hadde kommet over ett. Jeg skal hvertfall ha 1 urquattro(orginal)og en sierra cosworth(orginal) i min bilsamling når jeg blir litt eldre. Det er de fineste bilene i verden spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2008 Der var jo en e30 bmw som ble parkert også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2008 Hahahaha, det var dagens morsomste video... Var bra kjøring da, skjønner ikke helt overskriften din siden de kjører i to forskjellige klasser her... DU kan jo ta med S6'rn din til Våler til sommeren så kan vi lage en morsom video til... God ide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...