#1 Skrevet Desember 29, 2007 jeg har fått kobla nytt instrumentpanel på min coupe 20v, men det har autocheck og det har jeg ikke orginalt. Jeg lurer da på om det er mulig å koble ut dette slik at jeg slipper så se at det blinker oljelampe og et eller annet bremsesymbol. er litt irriterende at det blinker der hele tiden. på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2007 trodde det var samma ledningsnett uansett jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2007 Dette er mye jobb å få til, noe av det jeg kommer på i farta som du må ha for å det til å fungere: * Ny spylervæsketank * Nytt ledningsnett hovedlykter * Nytt ledningsnett baklykter * Autocheck-Hjerner foran + bak * Diverse releer.. * Nytt ledningsnett Oljetrykk og vanntemp Står en del info om dette på tysk her: http://www.meckisfaq.de/viewtopic.php?t=284 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2007 fant ut hvordan jeg skulle fikse problemet, jeg bytta over kjørekomp dingsen fra org instrument til det nye så da er alt som det gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...