#1 Skrevet Desember 29, 2007 hei! sitter og lurer på hvilken fanger jeg skal ha bak på passaten min, har funnet denne som jeg så å si har falt for: men er denne plugg og play på 3b da denne er til 3bg, er festene likt osv? noen som vet om en slik/en som ligner som er til 3b? mvh Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2007 hei!sitter og lurer på hvilken fanger jeg skal ha bak på passaten min, har funnet denne som jeg så å si har falt for: men er denne plugg og play på 3b da denne er til 3bg, er festene likt osv? noen som vet om en slik/en som ligner som er til 3b? mvh Roger Variant utgavene er like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2007 festene og alt er likt på stasjonsvognene? det hørtes utrolig bra ut:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2007 Original festene er ikkje like. Men det kan jo godt hende festene på uoriginale fangere er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...