#1 Skrevet Desember 29, 2007 hei kunne tenkt meg et par merker til siderutene på bilen. hva må til for å få tak i disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 Det enkleste er nok å møte opp på neste lokallagstreff!Søndag 6 blir vel det... Brodern har evnt med seg, også tror jeg at jeg har noen liggende i bilen jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2007 flott vettu! 6. jan. ja. hvor holdes dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2008 kanskje litt seint svar, siden det er imorra, men det holdes på Toys'r'us i sarp, ved siden av mc Donalds, klokka 6! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2008 ok. usikkert om jeg rekker det. men blir det første søndag i hver måned framover ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2008 ok. usikkert om jeg rekker det. men blir det første søndag i hver måned framover ? Jepp, det blir det! Jeg skal se å få oppdatert oversikten i forumet jeg, og samtidig prøve å bli litt flinkere til å sende mail til folket litt i forveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...