#1 Skrevet September 13, 2004 Nå skal vi se hvor observante dere Vestfoldkara er når dere leser siste utgaven av Bil................. Hvem finner navnet til undertegnede på en av sidene først????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2004 Linselusa 2maaazzz!! (nei, jeg har ikke funnet det..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2004 En av de første sidene?....kaller ikke side 13 en av de første:p Grattis med Vinnerforslaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2004 At ikke folket kan lese(i dette tilfellet DEG Christian)......... Det står ingen ting om at det er på de første sidene....men en av sidene først? (ok kan misforståes...men er førstemann bedre?) Og er DU Christian fra Vestfold????????? V E S T F O L D K A R A står det..........hm.......... Tror dere jeg er arg nå............NEI!....jeg bare KØDDA.....men Christian.....siden du ikke er fra Vestfold så vant du ikke ukens premie som er en ny Siemens mobiltelefon levert av Mobilhidden..... :-) :-) :-) Bjørn Eirik:.........navn....ikke bilde.....linselus?......briller?....N Y E briller????????????.......he he....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2004 Nå sitter jeg her med ukens premie som jeg beholdt selv siden Christian ikke er fra Vestfold.....................den er veldig fin........kanskje jeg skal selge den............ Men t-skjorta var veldig fin...eh? Men en hyggelig overraskelse siden den kom før bladet og jeg ikke visste noen ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2004 Sorry;) ...gikk litt fort i svingen når jeg leste..... Er jo ikke så langt fra grensa:) og er stadig vekk over på den siden av grensa, og så har jeg faktisk bodd der et trekvart år....gjeller ikke det heller? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2004 Får invitere Christian på lokallags-"contest" da! Avslutning-saken.. så får vi se hva'n duger til? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...