#1 Skrevet Desember 29, 2007 Noen som har bilde av denne og best nr.? Evnt. bilde av andre org. vinger? Fant en i vagcat : 8E9827933A men mener S-line vingen ser annerledes ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 litt dårlig bilde..men dette er vel S-line vingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2007 Jupp det er den jeg er ute etter..Noen som har best nr. på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2007 8E9-071-640-9AX B6/B7 Samme som sitter på S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 hmmmm....jeg fant denne 8E9 827 933 A GRU Hva er forskjellen? E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2008 aaaa.....Det du har linket til er 8E9-071-640-9AX Votex vingen. 8E9 827 933 A GRU S-line vingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2008 Litt offtopic:) Hvordan felger er det på bilde??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2008 Hvilken vinge er det på bildet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2008 da tipper jeg den vingen på bildet er Votex vingen... Felger. tror det stod OZ racing i beskrivelsen av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2008 trur det er s-line vinge på bildet. har lik på min bil. den gjør seg veli bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 19, 2008 Snakket med Vagparts og han sa det var en annen bakluke på S-line med en metall leppe får å feste takvingen i...Derfor ville ikke S-line vingen passe standar bakluke. Noen som kan bekrefte dette? Noen som har bilder av Votex vingen og S-line vingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 19, 2008 eg har limt mi fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...