Trondheim lokallag: Lokallagtreff 6. januar

Anbefalte innlegg

Da er det duket for årets første treff, 6. Januar på Stormsenteret på tiller. Parkeringskjelleren under Mac-Donald. Treffet starter kl.15.00. Forslag til tema som vi kan snakke om mottas med takk! Vel møtt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får lappa sammen bilen til da... prøvde å leke brøytebil på fosen i romjula... funka bra i 3-4 m av veikanten... men så var det brått slutt...ble for mye snø og parkerte opp på en stein, fikk bilen på veien igjen... ingen store skader, plastikken har fått seg en trøkk og mangler et blinklys. Stoltheten er det værre med :P

Skal på en stillingskontroll for å se om det ble banka usansynlig skeivt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg spent på hvor mange som kommer!! Håper at flest mulig kan ta seg en tur så vi kan diskutere den tid som kommer og de ting vi skal være med på, med tanke på jubileet vårt! Slipp alt dere har i hendene og kom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble ikke mye treff på meg i dag nei, nedsyltet med influensa ++ noe som jeg tror jeg holder for meg selv ;) får håpe på bedre form neste gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk plutselig besøk, så da ble det ikke noe treff på meg denne gangen.... håper det møter opp nok folk slik at det blir bestemt noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde desverre ingen mulighet heller pga flyttedag, men kommer sterkere tilbake neste gang.

 

Har litt større planer utover vinteren enn bare treff, både eget vintertreff, filmkveld\visitt hos ES er planlagt (kanskje bremsetreff og? :)), og ikke minst så kommer hoved-vintertreffet i fünesdalen snart. Så aktiviteter blir det nok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres supert ut Vidar :)

 

Jeg har enda juleferie, så jeg er ikke å se før til neste treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens! Ble en laber oppmøtedag ja, med tre stk. Så dro den ene i fire tia ca. Plutselig når vi skulle til å dra, så kom det fire som bare skulle skjekke om hvordan oppmøte var. Sier takk for oppmøte til de, da de ikke har vært på treff før, det var gøy!!

På grunn av labert oppmøte i den senere tiden, så har jeg bestemt at det blir ett treff i mnd frem til Mai! Det blir treff neste gang 10 Februar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.