#1 Skrevet Desember 29, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=e5j3vmfFdpU&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 Mye flott der, men klarte ikke se gjennom hele. Sattan for en regelrett jæ***g musikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2007 neste bedre denne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2007 Huff, mulig det er bare meg, men jeg synes mye av singelframe ombyggingene ser helt forferdelige ut. Ellers var de mye bra der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2007 Huff, mulig det er bare meg, men jeg synes mye av singelframe ombyggingene ser helt forferdelige ut.Ellers var de mye bra der. Ser helt skutt ut. Men uten om det og en del fæle fargekomboer var det xtremt mange fete biler i den filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2007 alle kan ikke like alt........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2007 Huff, mulig det er bare meg, men jeg synes mye av singelframe ombyggingene ser helt forferdelige ut.Ellers var de mye bra der. Hva er galt med singelframe? (et bilde jeg tok på Säve i sommer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2007 Endel bra biler ja, klarte å se etter å ha mutet lyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2007 mye fint og mye fært.. Singelframe som er så pent, men skal ikke mye til før det er stykt. Og hva i helvete har skjedd med speilene på den 3'rn der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2007 mye fint og mye fært.. Singelframe som er så pent, men skal ikke mye til før det er stykt. Og hva i helvete har skjedd med speilene på den 3'rn der.. Er den billige plasten som har gjort at speilene har strukket seg i varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2007 ja må være noe slikt, faen det der ganske så uggent alltså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2007 Brrr.. singelframe.... grøss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 31, 2007 Er den billige plasten som har gjort at speilene har strukket seg i varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 31, 2007 haha, fiffige de to poloene med bilbane baki: rolleyes Jaja, mye pent, og mye...mindre pent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 31, 2007 MEN kult er det jo at noen gidder.. Likte spesielt godt den golfen med surfebrettet på taket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 31, 2007 Noen her som skal ned neste år eller? 21 til 25 mai tror jeg det er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 2, 2008 Hva er galt med singelframe? (et bilde jeg tok på Säve i sommer) ser voldtatt ut spør du meg,det blir altfor mye harry faktor for meg ihvertfall,vert mye finere den der med kun senk og felger og ei leppe foran:angrygun: if i,m wrong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...