#1 Skrevet Desember 30, 2007 Alt er gjort på sparket i løpet av noen timer samme kveld. Derfor er det svært hobby gjennomført. http://www.youtube.com/watch?v=HZYFXbSqDlo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 Bra og morsom reklame, men spørs nok om Audi foretrekker den slags reklame: rolleyes -bitch, you know the side... World mother fucking wide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2007 Kul film;) Likte lydn i tunneln: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2007 Bra og morsom reklame, men spørs nok om Audi foretrekker den slags reklame: rolleyes -bitch, you know the side... World mother fucking wide Ble inspirert da jeg så fluktbilen fra 26mill ranet i Danmark på nyhetene:) All reklame er god reklame sist jeg sjekket:p And when I hear Westside Connection, I gets a fucking erection. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2007 Så sant,så sant;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2007 Ble inspirert da jeg så fluktbilen fra 26mill ranet i Danmark på nyhetene:)All reklame er god reklame sist jeg sjekket:p And when I hear Westside Connection, I gets a fucking erection. Sant nok det angående reklamen, men spørs hva Audi mener om å bli assosiert med fluktbiler:o Jeg liker det jo, for det tyder bare på at de har lagd noe bra når det er en så hyppig brukt fluktbil. Er vel en grunn til at de ikke velger f.eks. Ford: haha : Westside Connection: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2007 Haha... genialt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2007 Er vel en grunn til at de ikke velger f.eks. Ford: haha : Westside Connection: rock : Rått.. Eller Subaru...Er så lei av å høre på hjenevaskede folk om Subaru ditt og Subaru datt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2007 Nice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2007 hehe kul reklame Rå lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2007 MmMm, lyyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2008 Har du filmet mer av bilen din som du kan laste opp på youtube eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2008 Hørtes ut som den er litt "hard" å kjøre igang med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 1, 2008 Har du filmet mer av bilen din som du kan laste opp på youtube eller? Kommer med tiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 1, 2008 Grom bil da, og morsom film:) Samme fine lyden som i min når du tar ivei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 1, 2008 Får frysninger på ryggen av den bilen Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...