#1 Skrevet Desember 30, 2007 Driver på å skal montere s4 stab bak på 100'n min. Noen som har gjort dette før? Lurer på hvordan jeg skal lage festene/anleggene til foringene. Festene til lenkene er vel å få kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 Driver på å skal montere s4 stab bak på 100'n min. Noen som har gjort dette før? Lurer på hvordan jeg skal lage festene/anleggene til foringene. Festene til lenkene er vel å få kjøpt? Få tak i hel bakstilling fra S6/S4.. Koster ikke mange kronene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2007 Har sett for meg at det kostet litt jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2007 Delene hvis du allikevel vil sette i gang: http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=87 Men du må bore og gjenge hull, og helst lage en brakett på hjelperamma. Som Mikkel sier, er det sannsynligvis enklere å bytte til en S4/S6 bakstilling med én gang, og husk å bytte eller overhale tank med det samme.. (de ruster..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2007 Mange vanlige 100/A6 har også stabilisator bak - min A6 2.5TDI quattro Avant hadde det, og moderns A6 2.8 quattro sedan har det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2007 for svarene! Skal prøve å lage braketter først. Har sett for meg hvordan jeg skal gjøre det. Og har tatt en titt under s4 for å planlegge. Går ikke det, må det bli bakstilling.. Eller bare traversen da. Ruster tanken? Jeg husker sikkert feil, men mener det er plast tank på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2007 Er metalltank på alle type 44 og C4 med quattro, og den ruster dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2008 Da må jeg ta en titt på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2008 Plast tank på min S6 95. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2008 Se der ja! Da må jeg sjekke min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 15, 2008 Metalltank ja! Er bare så full av tectyl at det var vanskelig å se forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...