Ettermontere Cruisecontroll

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan det er å ettermontere cruisecontroll i min Audi A3 2003 modell, dette er den modellen som ble produsert opp til 03.. Er det mye stress å få til dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det er å ettermontere cruisecontroll i min Audi A3 2003 modell, dette er den modellen som ble produsert opp til 03.. Er det mye stress å få til dette??

Er endel kabling som må gjøres. Mye som må demonteres. Bl.a ratt med dekksler etc. Fåes kjøpt ferdige kit på ebay med alt du trenger inkl god momnteringsanvisning. Har selv et sånt sett liggende til golfen min, men drøyer det til jeg skal bytte rattet også.

Cruisecontroll kit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut denne linken her. meget god "how to do" på Golf 4 og er nok det samme på bilen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermonterte på min passat 02modell.. Møller tok kun 1500,-

Det er det verdt spør du meg!

-Må ut med airbagen

-Trekke kabler

-Bytte bryter

-"Omprogramere" ECU`en sånn at den vet at cruisecontroll er montert

Så det var verdt hver eneste krone spør du meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermonterte på min passat 02modell.. Møller tok kun 1500,-

Det er det verdt spør du meg!

-Må ut med airbagen

-Trekke kabler

-Bytte bryter

-"Omprogramere" ECU`en sånn at den vet at cruisecontroll er montert

Så det var verdt hver eneste krone spør du meg ;)

Dette hørtes bra ut!

Har du delenr for dette settet?

Hvor lang tid tar det å montere dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg undersøkte dette på min A4 03 modell og fikk tilbud på dette til rett under 5000 kroner fra Møller.

På min må bryter monteres og rattstammeelektronikk styrenheten byttes, rattstammedekselet må også byttes pga. en ekstra bryter for betjeningen av cruise kontrollen. Det hele må kodes og tilpasses i styrenhetene i bilen. Ettermontering av cruise kan altså bli veldig billig eller relativt kostbart...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes bra ut!

Har du delenr for dette settet?

Hvor lang tid tar det å montere dette?

Dessverre, har ikke delenummer. Men kjøpte også settet hos møller. Mener jeg betalte 1200,- for det. Så 1200,- for settet og 1500,- for arbeidet, blir ikke mere enn 2700,- så det synes ikke jeg er ille, med tanke på at møller faktisk levert "hele pakka" :)

Klart, kjøper du settet på eBay, og har kunnskapen og utstyret til å gjøre jobben sjøl, så slipper du sikkert unna med skarve 500,- lappen.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermonterte crus på min.

Angrer ikke ett sekund på det :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.