#1 Skrevet Desember 30, 2007 Noen som trur det her blir tøft på en rød golf? ingen som har noen bilder av de montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 Disse vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2007 Og et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2007 Var ikke så værst de der men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2007 Jeg tror kanskje de hadde sett bedre ut i svart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2007 Tror svart eller chrom hadde vært bedre, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2007 Er jeg som har tatt dt første bilde av gamle golfen min og hans.. de ser ikke ut i mine øyne.. å ringene er ødelagt alt.. Jeg syns Org er penest men:) slenger med ett bilde av min å hans, ( legg merke til ene ringen på lykta hans) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2007 Her er min forrige Gti med svarte FK angeleyes .. finere med svart en rødt/rosa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2007 eller hella sine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2007 Trur jeg heller beholder de orginale gti lyktene jeg.. helt klare og chrom:) Takker for svar og bildene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2007 jeg syns det er de fineste, evt di med linser å xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...