#1 Skrevet Desember 30, 2007 Kjør film: ja : Sykt pene felger på disse to.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 er det noe mer info om hvor mye senk osv det er på de forskjellige bilene? Og hjuldim..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2007 Synes at de øverste felgene var ganske sære... Skikkelig 80-tallstil. Men det var jo gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2007 er det noe mer info om hvor mye senk osv det er på de forskjellige bilene? Og hjuldim..? ser ut som 80mm minst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2007 er det noe mer info om hvor mye senk osv det er på de forskjellige bilene? Og hjuldim..? Er nok justerbart på disse, eller som Kristian sier 80mm senk elns:) Dette var bare bilder jeg fant på Vortex, ligger nok enkelte prosjekttråder der med mer info. STV ble aldri solgt ny i USA så skjelden vare der borte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2007 Åssen felger på den første tro? Så jo rått ut egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2007 Åssen felger på den første tro? Så jo rått ut egentlig Det er gamle Nothelle-felger. Nothelle er er tuningselskap om du ikke visste det Edit; http://www.nothelle.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2007 Kan ikke få sagt hvor mye jeg har lyst på en MK3 stv. Helt klart en bil som kan leve opp til less is more logikken (som med alle generasjoner Golf, og nesten alle andre biler forøvrig). Perfeksjon? Ikke langt unna ihvertfall: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2007 He he... Så den hvita golf stv'en i november utgaven av PW. Blei hekta for og si det sånn, har allerede skaffet noen små deler til golf stven jeg muligens skal ha, trur jeg har funnet en men prøvekjøring og kjøp gjenstår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2007 Kan ikke få sagt hvor mye jeg har lyst på en MK3 stv. Helt klart en bil som kan leve opp til less is more logikken (som med alle generasjoner Golf, og nesten alle andre biler forøvrig). Perfeksjon? Ikke langt unna ihvertfall: smil : Så bilen er med andre ord perfekt fra fabrikken? Er ikke en mod på den der unntatt senkesett og hjul. Vet ikke med deg men hengerfeste og rusten bakpotte som henger på halv 8 er langt fra perfeksjonisme spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2007 Så bilen er med andre ord perfekt fra fabrikken? Er ikke en mod på den der unntatt senkesett og hjul.Vet ikke med deg men hengerfeste og rusten bakpotte som henger på halv 8 er langt fra perfeksjonisme spør du meg Det er vel en del av sjarmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2007 Så bilen er med andre ord perfekt fra fabrikken? Er ikke en mod på den der unntatt senkesett og hjul.Vet ikke med deg men hengerfeste og rusten bakpotte som henger på halv 8 er langt fra perfeksjonisme spør du meg Og du har glemt av å ha på lesebrillene i dag, skjønner jeg? Vet ikke om denne setningen kan si deg noe? Helt klart en bil som kan leve opp til less is more logikken Nok en gang ser man at det er nok med senk og felger på en bil, fremfor å putte på store mengder plastikk og netting. Og denne sier deg vel like lite siden du var så kjapp med å kverrulere? Perfeksjon? Ikke langt unna ihvertfall VR6-leppe, svarte speil og gule hovedlys, og bilen hadde vært 98% perfekt i mine øyne, og de resterende 2% måtte man ha tatt igjen på små detaljer rundt om ellers på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 31, 2007 Såså folkens, ta dere et brett med chill-pills og let heller frem bilder av pene Varianter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 1, 2008 Og du har glemt av å ha på lesebrillene i dag, skjønner jeg? Vet ikke om denne setningen kan si deg noe? Nok en gang ser man at det er nok med senk og felger på en bil, fremfor å putte på store mengder plastikk og netting. Og denne sier deg vel like lite siden du var så kjapp med å kverrulere? VR6-leppe, svarte speil og gule hovedlys, og bilen hadde vært 98% perfekt i mine øyne, og de resterende 2% måtte man ha tatt igjen på små detaljer rundt om ellers på bilen. Makan til hårsår vi var da og du trenger ikke belære meg om "less is more"og at det er nok med senk og felger er jo ikke akkurat noen revolusjonerende nyhet som akkurat har blitt oppdaget Men siden bilen nesten var perfeksjonisme i dine øyne så må da en litt sliten orginal 94 golf stv (eneste forskjellen er hjul og senk) være ganske nær perfekt iogmed at den bare trenger senk og noen "old school" nothelle felger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 1, 2008 Flere bilder av den hvite. Er ganske så tydelig at eieren av denne golfen har skjønt poenget, er nemlig ikke svart tak, speil, gule lykter og den obligatoriske VR6 leppa alle drømmer om. desto mere dritt man putter på en bil, desto mindre "less is more" er den? Eller gjelder den regelen bare for plastikk og hønse netting ? Burde vel lage ett nytt ordtak. "think twice" Er ikke alltid unikheten er det viktigste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 1, 2008 [/img]Desto mere dritt man putter på en bil, desto mindre less is more er den? Eller gjelder den regelen bare for plastikk og hønse netting ? Vil tro du har et poeng der.. Personlig ville jeg foretrukket å investert i et nytt sett lykter rundt om, selvfølgelig ikke Angeleyes eller lignende, men kanskje sota orginale eller G4-look f,eks. En videreføring av den sorte profilen fra for- og bakfanger på kanalene hadde kanskje blitt pent. Men, OEM++ er nok mer min smak da:) Men, over til topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 1, 2008 Den siste her var ganske pen, litt mindre glorete speil så hadde den vært perfekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 1, 2008 Her er en som er "unik" og "less is more": haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 1, 2008 Men siden bilen nesten var perfeksjonisme i dine øyne så må da en litt sliten orginal 94 golf stv (eneste forskjellen er hjul og senk) være ganske nær perfekt iogmed at den bare trenger senk og noen "old school" nothelle felger.... Korrekt. Eventuelt andre felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 1, 2008 Denne er egentlig "litt" mye for min del, men: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 19, 2008 Prøver meg på en liten defibrillering av tråden;) Bilder av min egen Variant: Etter Eu-kontroll neste måned blir det lett senking. Har ikke bestemt meg om jeg vil ha emblemfri grill eller kjøre på med sort emblem foran og bak. Skal ivertfall ha baklykter fra Joker utgaven, sort/rød:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 4, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 4, 2009 :tilber: den siste der er jo perfekt (ref. Ventofront) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 4, 2009 Her kommer litt forskjellig, noe fint, noe ufyselig : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 4, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...