#1 Skrevet Desember 30, 2007 Skal montere et par 6x9" i hattehylla på 100'en, så må frisere de originale høyttalerhullene litt. Hvordan fjerner man den pyntehylla i papp og filt som er inne i bilen? Må bakseteryggen løsnes? Syns det så litt vanskelig ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2007 Bakseteryggen må ut og føringene til beltene må løsnes. Husker ikke helt i farta men jeg lurer på om ikke c-stolpedekslene sitter i veien også... Bakseteryggen er festet med sånne bøyde blikk i bunn på hver side og nakkestøttefestene fra bagasjerommet. Du må ta ut støttene og presse inn og opp på holderene som sitter igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2007 Takk for hjelpa:) Den gikk helt fint ut uten å fjere C-stolpetrimmen. Så da er det bare å gyve løs med stikksaga i morgen tidlig klokka 8.. Eller bare ikke.. hehe.. Godt nyttår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2007 Takk for hjelpa:) Den gikk helt fint ut uten å fjere C-stolpetrimmen. Så da er det bare å gyve løs med stikksaga i morgen tidlig klokka 8.. Eller bare ikke.. hehe.. Godt nyttår! Du kunne fått min. Ferdig med hull lagde meg ny jeg.. Helt trekt med svart skai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2007 Men det går vel ikke an å ta ut metall-delen av hylla..? Er den jeg skal sage i, og den ser veldig ut som den er sveiset fast? Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe med pyntehylla, tenkte bare å lyddempe metall-hylla og montere høyttalerne i den, og så sette tilbake den gamle innerhylla så det ser helt originalt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...