Demontere hattehylle i typ44

Anbefalte innlegg

Skal montere et par 6x9" i hattehylla på 100'en, så må frisere de originale høyttalerhullene litt.

Hvordan fjerner man den pyntehylla i papp og filt som er inne i bilen? Må bakseteryggen løsnes? Syns det så litt vanskelig ut... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakseteryggen må ut og føringene til beltene må løsnes. Husker ikke helt i farta men jeg lurer på om ikke c-stolpedekslene sitter i veien også... Bakseteryggen er festet med sånne bøyde blikk i bunn på hver side og nakkestøttefestene fra bagasjerommet. Du må ta ut støttene og presse inn og opp på holderene som sitter igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa:) Den gikk helt fint ut uten å fjere C-stolpetrimmen. Så da er det bare å gyve løs med stikksaga i morgen tidlig klokka 8.. :D

Eller bare ikke.. hehe.. Godt nyttår!:venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa:) Den gikk helt fint ut uten å fjere C-stolpetrimmen. Så da er det bare å gyve løs med stikksaga i morgen tidlig klokka 8.. :D

Eller bare ikke.. hehe.. Godt nyttår!:venner:

Du kunne fått min. Ferdig med hull

lagde meg ny jeg.. Helt trekt med svart skai :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det går vel ikke an å ta ut metall-delen av hylla..? Er den jeg skal sage i, og den ser veldig ut som den er sveiset fast?

Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe med pyntehylla, tenkte bare å lyddempe metall-hylla og montere høyttalerne i den, og så sette tilbake den gamle innerhylla så det ser helt originalt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.