#1 Skrevet Desember 30, 2007 har en Coupe Type85 med AAN motor og 5trinns girkasse fra Audi 90 85mod er snakk om 5 trinns FREMHJULSTREKK lurer på å gå til anskaffelse av en ny kasse, men lurer da på hva som passer om hverandre passer alt fra Type85 5trinns ? og passer kasser fra Type44? noe forskjell på fester o.l? forskjellige kasser utvekslinger osv? Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2007 opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2007 opp på min coupe quattro sto det kasse fra en audi 200 quattro. er usikker her, men visst du får audi 200 med fwd så kan du vel bruke kassen fra en sånn. er ikke noe ombygd på min vertfall! (foresten så kan du få kjøpe hele drivlinjen min å bygge om til quattro! har alt liggende;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2007 på min coupe quattro sto det kasse fra en audi 200 quattro.er usikker her, men visst du får audi 200 med fwd så kan du vel bruke kassen fra en sånn. er ikke noe ombygd på min vertfall! har fått installert etka og sett litt nå, og det ser ut til att det går om hverandre 80/90/Coupe type85 og 100 og 200 type44. så da satser jeg på det. (foresten så kan du få kjøpe hele drivlinjen min å bygge om til quattro! har alt liggende ) nei det begynner jeg ikke med på den der. må jo sveise over gulv osv . får se om jeg heller selger bilen og kjøper noe artig med quattro. men det blir ikke enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 noen som vet om kasse fra type89 passer på type85? FWD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2008 Type 89 kasser har ikke vanlig vaier til speedometeret men en elektronisk føler, og dette skal visat være mye jobb å bygge om. Samt at girspakoverføringen et totalt forskjelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2008 aha! da er det utelukket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...