Girkasse type85/44 hva passer?

Anbefalte innlegg

har en Coupe Type85 med AAN motor og 5trinns girkasse fra Audi 90 85mod

er snakk om 5 trinns FREMHJULSTREKK

lurer på å gå til anskaffelse av en ny kasse, men lurer da på hva som passer om hverandre

passer alt fra Type85 5trinns ? og passer kasser fra Type44? noe forskjell på fester o.l? forskjellige kasser utvekslinger osv?

Mvh Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp :)

på min coupe quattro sto det kasse fra en audi 200 quattro.

er usikker her, men visst du får audi 200 med fwd så kan du vel bruke kassen fra en sånn. er ikke noe ombygd på min vertfall!

(foresten så kan du få kjøpe hele drivlinjen min å bygge om til quattro! har alt liggende;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min coupe quattro sto det kasse fra en audi 200 quattro.

er usikker her, men visst du får audi 200 med fwd så kan du vel bruke kassen fra en sånn. er ikke noe ombygd på min vertfall!

har fått installert etka og sett litt nå, og det ser ut til att det går om hverandre 80/90/Coupe type85 og 100 og 200 type44. så da satser jeg på det.

(foresten så kan du få kjøpe hele drivlinjen min å bygge om til quattro! har alt liggende )

nei det begynner jeg ikke med på den der. må jo sveise over gulv osv : eek :. får se om jeg heller selger bilen og kjøper noe artig med quattro. men det blir ikke enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om kasse fra type89 passer på type85?

FWD!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Type 89 kasser har ikke vanlig vaier til speedometeret men en elektronisk føler, og dette skal visat være mye jobb å bygge om. Samt at girspakoverføringen et totalt forskjelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha! da er det utelukket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.