#1 Skrevet Desember 30, 2007 Jada, jeg slår til med enda en tråd i kveld Skal det være 3stk kontakter til vagcom på 3B nett ? en svart ,blå og hvit kontakt ikke sant? Jeg har bare Svart og Blå kontakt på mitt 3b Nett.....er det forskjell på ledningsnettenè? Fikk ikke kontakt med motor når vi prøvde Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2008 Fikk du noe svar her? Fant du ut av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2008 på min 3B er det sort blå og brun.. sort er strøm til diagnosen, den brune er hidden fra hjerne.. den blå har jeg ikke peiling på.. da jeg aldri har brukt den. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2008 Den blå er til blink koder eller no mener jeg...trengs hvertfall ikke til vag-com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2008 Fant vel ut at jeg har bare blå og sort Den brune/hvite er søkk borte...... , har prøvd og åpne litt av strømpene lenger opp..... men finner ikke ledningene som hører til Blir vel å gå i fra ECU med nye ledninger tipper jeg...... (når jeg engang gidder..hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...