Anbefalte innlegg

hei lurte på om det er mulig uten for mye extra kostnader og få mine golf 3 felger over på A4?

prob er at A4 har 5 bolter og golfen har 4 hvordan løser eg det problemet?? felgene kostet 10 lapper for 4 mnd siden litt kjipt og selle di for halle prisen det er jo kjøpers marked når det gjelder felger ikke selers: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må evt få tak i adaptere da. Men spørs om du får adaptere fra 4x100 til 5x112 da... Tror jeg ikke men..

Hva slags felger er det snakk om da? Jeg er int i felger til min golf :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med adapter blir sannsynligvis innpress alt for lavt. I tillegg kan ikke dekkene som er brukt på Golfen brukes på Audien siden Golfen har mye mindre rulleomkrets..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg kan ikke dekkene som er brukt på Golfen brukes på Audien siden Golfen har mye mindre rulleomkrets..

Dette har da lite og si siden han sikkert har noen 18 toms felger eller noe. Dekka kan jo fint brukes de selv om de har stått på en golf..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er keskin tuning mini cabrio felger med kumho dekk på 16"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir vel uansett litt smått på en a4 ja:) selg de å kjøp deg noen 18 eller 19.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har da lite og si siden han sikkert har noen 18 toms felger eller noe. Dekka kan jo fint brukes de selv om de har stått på en golf..

Uansett størrelse på felgen vil de bli for små. Om man har 13" eller 19" (for å overdrive litt) skal jo rulleomkretsen være tilpasset bilen. Mens f.eks. et dekk i 235/40-18 er perfekt på en A4 vil et dekk i 215/30-18 som passer på en Golf 3 være helt ubrukelig på A4'en fordi det blir for liten rulleomkrets..

Rulleomkretsen forandrer seg ikke med felgstørrelse, kun med biltype.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.