#1 Skrevet Desember 30, 2007 noen som har peiling på hva som feiler den? Den har gått over maks og står der konstant. lurer vel egentlig mest på om dette er en vanlig feil.. og om det er bare å bytte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2007 Enten føleren eller instrumentet. har byttet føleren på tre biler sjøl og da har det blitt bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2008 er det den multitemp. givern som styrer denne? Tenkte egentlig at det er instrumentet siden den står der selv om tenningen er av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2008 Regner som sagt med det er målern i instrumentet som er gåen siden den står på over max uansett om det er strøm på bilen eller ikke. Går det ann å bytte denne uten å bytte hele instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2008 Ja. Thomas Hansen her tror jeg kanskje har en sånn til overs enda, send ham en PM og hør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2008 takker for tipset. den er kjøpt og montert. men virker fortsatt ikke... er det multitempgivern eller den to-polte som står oppå den samme stussen som er giver til instrumentet.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2008 bump! skulle likt å vite vilken som er til instrumentet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2008 multitempgiveren,den med 3/4 stikkere på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2008 ok. takker. da må vel den andre være til motorstyring da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2008 Om den er sånn selv etter at du trekker ut pluggen til multitempgiveren (som jeg forstod du hadde prøvd?) er noe galt noe sted, da skal den ikke gi fullt utslag slik den gir hos deg, men intet utslag overhodet. Tipper du har en kortslutning noe sted.. Giveren til instrumentet er den store 3\4polede, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2008 har jo byttet den målern, å den var det noe galt med. men funker fortsatt ikke . nå står den på bunn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2008 Har du byttet giveren da? Det kan jo hende at den er død, den også.. Du kan jo lett måle dette ved å ta den ut og måle motstanden over jord og pinne 1, som vist på dette bildet. Om du varmer opp delen som står inne i kjølevæske skal motstanden forandre seg. Om du måler absolutt ingen motstand er den død http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/mfts_conn.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2008 har ikke byttet givern nei. Men det burde jo være den som gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...