#1 Skrevet Desember 31, 2007 Hei! Ja, jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte S-line, men er utrolig fornøyd med bilen ellers. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å gjøre den litt mer unik. Jeg er allergisk mot alt for mye plastikk så store body kit kan dere tipse om i andre tråder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2007 vel... S-line eller Hofele RSA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2007 Har du noen linker? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2007 Sjønner at angrer på at du ikke kjøpte S-line, det er diskret styling, som er meget pen på B7. Votex leppen er litt kraftigere, men ikke mye større. Dette til fronten. Så S-line bakleppe, med doble eksos. Rette rør hvis du har diesel. Evnt RS4 grill i fronten. Senkeskåler som senker ca 2cm, får du kjøpt til rundt 800 kr av Jørn Bergflødt her på forumet. Sånn, ett lite tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2007 Hei! Ja, jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte S-line, men er utrolig fornøyd med bilen ellers. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å gjøre den litt mer unik. Jeg er allergisk mot alt for mye plastikk så store body kit kan dere tipse om i andre tråder... Kjekt å se flere med samme alergi.. Jeg har sett mye etter det du spørr etter, men har desverre ikke funnet noe uorginalt jeg syntes er fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2007 Er litt på kanten mye men syntes det ser bra ut med oettinger sitt jeg : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2007 Sjønner at angrer på at du ikke kjøpte S-line, det er diskret styling, som er meget pen på B7. Votex leppen er litt kraftigere, men ikke mye større. Dette til fronten. Så S-line bakleppe, med doble eksos. Rette rør hvis du har diesel. Evnt RS4 grill i fronten. Senkeskåler som senker ca 2cm, får du kjøpt til rundt 800 kr av Jørn Bergflødt her på forumet. Sånn, ett lite tips:) Har ikke du hatt en slik bil? Temmelig lik den du beskriver:p Her er hvertfall et bilde av den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2007 Er det mulig å kjøpe S-line replica styling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2008 Hei! Har også en b7 uten s-line eksteriør pakken. Planen er å bytte til s-line front, S4 sidebumpers, s-line takspoiler. Sjekk med Øystein på post@vagparts.no Her er pris på fronten med S4 grill eks mva fra tyskland. Sline fanger 8e0807105F gru 2823,- Gitter 8e0807681g01c 168,- Gitter 8e0807682g01c 168,- S4 Grill 8e0853651k 1rr 978,- Volum frakt tyskland 500,- Ellers så har jeg monter S4 matt krom speilhus som jeg personlig syntes ser meget bra ut på vår sorte bil. Sjekk ut http://www.audizine.com Her finner du en haug me folk som har stylet sorte b7 avanter. både s-line og non s-line. Peis på og post bilder etterhvert! Mvh. Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2008 Hvor i Tyskland skal du handle delene ? Jeg kunne tenkt meg den s4 grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2008 Hvis det kommer norsk mva i tillegg på de prisene som oppgis her var det ikke spesielt billig. F.eks. S4 grillen koster ca 1500,- minus rabatt her i norge og fangeren litt over 4000,- minus rabatt. Grillene rundt kurve/tåkelysene kommer på under 200,- her i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2008 Bare å si ifra Pål-Andre om du skal ha skåler! Sjekk senkeskål tråden eller tråden om min B7 for bilder og info! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...