#1 Skrevet Desember 31, 2007 Som topic sier, hva tror dere? Og, hva koster desse pærene? Jeg var inne på Osram og så at jeg kan bytte fjernlys, nærlys og parklys til Cool Blue pærer. Hvor får jeg kjøpt desse pærene? Er det noen som har desse og kan si meg om det blir noe bra? Eneste skuffelsen var at de visst nok ikke hadde noen pærer til grøftelysene mine (orginale). Det må jeg jo også ha. Mulig de ikke visste jeg hadde det når jeg oppgav bilmodellen min. Audi A3 Sportback 2.0 TDI 8P(A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2007 Hvorfor gjør du ikke som resten av forumsmedlemmene og bestiller fra Ørjan Andreassen her på forumet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52024 Tok alle på min bil og er veldig fornøyd med resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2007 har selv noe av disse pærene, dette er xenon match og ser bedre ut enn cool blue... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2007 Okei! Men da gjør jeg det Jeg visste ikke om den tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2007 Cool Blue skuffet meg veldig da jeg prøvde de.. Va ikke store forskjellen på de og orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2007 Ja kjøp Ørjan sine Xenonmatch. Har hatt de i 3 biler. Kjempefornøyd. Han er også kjempehyggelig å handle med. Seriøs fyr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2007 kjøpte noe cool blue parklys pærer her.. huff , dt var kjedelige greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...