Anbefalte innlegg

Noen som har handlet fra SRS-Tec før? Har funnet en fin takspoiler der som jeg skal haaaaa...!

 

(mulig denne bør ligge i en annen kategori..)

takspoiler.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha sett slike annonsert på Ebay..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, ligger litt SRS-greier på eBay :)

 

Fikk en liten 'grill' i hodet her: Hva synes folket om denne fangeren, forresten?

srsbump32.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, ligger litt SRS-greier på eBay :)

 

Fikk en liten 'grill' i hodet her: Hva synes folket om denne fangeren, forresten?

 

Synes den er meget pen og skal vell ikke legge skjul på at den befinner seg i planene mine som forhåpentligvis er i boks til våren om pengene strekker til :rolleye:. SRS-tec bitene får du vell også Kjartan på Quality. Mener det er der jeg fant den bakfangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. hehe, da har vi vel god smak da :P

Sannsynligvis blir det denne Votex-nederdelen på meg, så du kan trygt kjøpe R32-fangeren. Ørjan!

4961_bo-e-180.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. hehe, da har vi vel god smak da :P

Sannsynligvis blir det denne Votex-nederdelen på meg, så du kan trygt kjøpe R32-fangeren. Ørjan!

 

Meget pen den også da:) Men hadde ikke plaget meg 1 sekund om det dukker opp andre golfer med den samme stylingen som meg;) Jeg har vell egentlig bestemt meg jeg, men lommeboken min er ikke enig for tiden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt hjem deler fra disse noen gager. men de har noen fryktelige frakt priser. pluss at de kommer med Danspeed i askim som tar noen fryktelige omkostninger, Så kan du skaffe andre frakt muligheter så er det meget bra produkter..

jeg tar de ikek hjem da jeg må konsentrere meg om det er jeg best på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... kjedelig at de skal være dyre på frakt da... kanskje jeg får finne noen som kan hente dette i Tyskland for meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant vel ut at det blir like billig å handle fra Quality.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant vel ut at det blir like billig å handle fra Quality.. :P

 

Stemmer nok det, det er ikke alt som er billigere i tyskland

 

forhandlere har som regel en bedre pris som er beregnet for videre salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette var faktisk et meget godt eksempel på det :)

Har allerede bestemt meg for å bestille hos Kjartan/Quality når januarlønna dukker opp.. hehe

(forresten utrolig raskt svar på mail derfra!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

både martin og kjartan er veldig greie å ha med å gjøre=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... kjedelig at de skal være dyre på frakt da... kanskje jeg får finne noen som kan hente dette i Tyskland for meg...

 

Sjekket med SRS-tec hva frakten ville bli og ikke mindre en 90euro skulle de ha. Totalt vil da den fangeren havne på 4100.- inkl mva FØR evetulet gebyrer til speditør etc. Kjartan på Quality skal ha 3610.- for den samme fangeren så da er det tydelig hvor det lønner seg og handle SRS-Tc styling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske merkelig ja :) Begynner med takspoileren fra SRS-Tec jeg da (synes den er den fineste mht utseende), som jeg bestiller fra Quality om et par dager :) VACN-medlemmer får også rabatt der, så det er ingenting å lure på engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Kjartan fått bestillinga :P

Gleder meg til denne kommer om et par, tre ukers tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.