#1 Skrevet Desember 31, 2007 http://youtube.com/watch?v=3SXN4Vk0LSQ&feature=related Noen som vet hvor jeg kan få tak i bilder av denne fra alle vinkler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2007 Lik bredding som MTM s2'n hvis du tenkte på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2007 Nei, var ABT jeg mente Breddinga er denne fra Audi s2 C5 (abt): Vingen er jo no alu-greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2007 http://youtube.com/watch?v=3SXN4Vk0LSQ&feature=related Noen som vet hvor jeg kan få tak i bilder av denne fra alle vinkler? Ligger en tråd om den på s2forumet. Sveitsisk bygd tror jeg.. Er vel det noe av det mest gjennomførte racebygget som jeg har sett. Skal grave opp noen bilder til deg Eirki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2007 Dæven den så skikkelig råtøff ut.......BBS Motorsport felger kan det se ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2008 den er helt sinnsyk, tenkte ikke på breddinga men dekoren osv på den:) Vurderer litt "motorsport" look på min når den blir bygd sammen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2008 Skal grave opp noen bilder til deg Eirki supert: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2008 supert: vinke : Fantastisk RÅ bil: Klaus Binder fra Østerike som har denne 1250kg og 650hk fjellspiser'n. Ja takk til felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2008 ti tegn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2008 tyve tegn(!?) Det var alt jeg fant nå om den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2008 Den der var jo bare råå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2008 Fytti katta for en råheftig bil!!!! Kunne gjerne tenkt meg felgene jeg også.....er svindyre med stor SVIN de felga der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2008 Takk skal du han Anders;) Rimelig heftig denne, fikk bra lyst til og lakkere bilen i de fargene når jeg allikevel skal lakkere den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2008 Totalt rått: rock : Mer riktig enn dette her, det får det neppe blitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 4, 2008 Noen som har noe formening av hva det ca vil koste og lakkere bilen sånn? I forholdt til og lakkere den i kun en farge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2008 Syns ikke denne var ille heller jeg da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 20, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...