Anbefalte innlegg

Har lyst å hellakkere coupeen til sommeren, men greier ikke helt å bestemme meg hvordan jeg vil ha det.

 

Fargen er Oceanic Green, og denne vil bli beholdt.

Plast listene på dørene skal fjernes.

Det jeg ikke greier å bestemme meg for er om jeg skal beholde det svarte feltet i fangerne, om jeg skal lakke listene som ligger oppå fangerne og om spoileren skal lakkeres.

 

Det jeg tror blir best er å lakkere hele fangerne, da jeg tror det vil bli litt rart med sort felt der, men uten sorte lister på dørene. Og beholde listene op fangeren ulakkert.

 

Noen synspunkter?

Hvor mye må jeg betale for å få det skikkelig gjort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst å hellakkere coupeen til sommeren, men greier ikke helt å bestemme meg hvordan jeg vil ha det.

 

Fargen er Oceanic Green, og denne vil bli beholdt.

Plast listene på dørene skal fjernes.

Det jeg ikke greier å bestemme meg for er om jeg skal beholde det svarte feltet i fangerne, om jeg skal lakke listene som ligger oppå fangerne og om spoileren skal lakkeres.

 

Det jeg tror blir best er å lakkere hele fangerne, da jeg tror det vil bli litt rart med sort felt der, men uten sorte lister på dørene. Og beholde listene op fangeren ulakkert.

 

Noen synspunkter?

Hvor mye må jeg betale for å få det skikkelig gjort?

 

 

Selv ville jeg beholdt det sorte feltet på fangerne og de børstede aluminiumslistene øverst. Det ser mest originalt og helhetlig ut. Med hellakkerte fangere synes jeg bilen fort ser mer "hjemmelakkert" ut. Synes ikke det gjør noe at sidelistene evnt mangler, men nye, fine sorte sidelister er enda finere. Min mening altså :)

 

En proff hellakkering kommer nok fort på kr 20-25.000 avhengig av graden av demontering og forarbeider som er nødvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenkte selv at bilen kunne se litt for omlakkert ut med hel lakkerte fangere. Har en ny dørlist liggende, men kan tenke meg at å kjøpe resten koster endel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er absolutt penest når hekkspoileren er lakkert (og det ikke er mattsvart felt på baklokket), er veldig glad for at min bil har det (ble standard fra 87-modellene).

 

Det som er viktig er at spoileren lakkeres på riktig måte, det må nemlig brukes endel lakkmykner når den lakkeres, og lite eller ingen herder. Oppskriften står i Bentley-manualen, jeg kan scanne siden hvis du ønsker dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint om du kunne gjøre det Per.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få ordnet det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.