#1 Skrevet Desember 31, 2007 heisann. nå fikk jeg endelig liv i bilen min etter at en av oljeslangen på bilen røyk. men når jeg kjører nå så uler det noe helt jævelig fra turboen i forhold te det det gjorde før hehe, også skrangler det sykt når jeg står å gasser stillestående hehe. må vel være turboras dette lader også mindre. og går endel dårligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2007 bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2007 anybody?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2007 kjenn på akslingen på turboen da vel! får du da konstartert det ganske fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2007 hehehe har ikke lyst til begynne med det før jeg er helt sikkert på at det er det som er problemet er et helvete å komme til turboen serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2007 Holder med å ta av innsugsslangen for å kjenne da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2007 er jo grei skruing det, er vel det minste du kan gjøre for å konstatere hva som er feil? Var det slange til turbo som røyk eller oljekjøler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2007 oljekjøler hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2007 kan jo prøve å ta av innsugslangen ja hehe. hvis jeg får plass te ei hand der da hehe. et spørsmål skal det ikke være noe slakk i det hele tatt på turbinen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2007 Er vel ikke noe problem å ta av innsugslangen å se? Bedre en at turboen går i tusen knas og deler kommer inn i motor i verste fall? et par mm er vel max hva som skal være. er det 5mm+ så begynner den nok å bli slitt. Sjekk også at den snurrer fint rundt. Og er det det siste nye å bruke "hehe" istede for punktum for tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2007 får prøve det imorra daHEHE takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2007 turboen kan ha litt slakk opp og ned.. men ikke ut/inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2008 da hadde deg seg sånn at jeg kjente på akslingen te turboen idag og den virka stram og fin. ikke noe slingringsmånn hehe . hva annet kan dette være da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2008 hehe i hvert innlegg jo!..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2008 hva hjelper det meg egentlig at du absolutt skal påpeke det. er ikke det denne tråden handler om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 2, 2008 hva hjelper det meg egentlig at du absolutt skal påpeke det. er ikke det denne tråden handler om Kan jo ta av slangen til IC og se om der er fylt med olje, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 2, 2008 Der ble det slutt på HEHE hvertfall. Enkleste er vel å åpne panseret og gasse med gasspjeldet og høre etter hvor det rasler...!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 2, 2008 hehe om det er umulig så kan du jo få noen til å stå forran bilen mens du sitter inni og ruser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 2, 2008 hva hjelper det meg egentlig at du absolutt skal påpeke det. er ikke det denne tråden handler om sorry.... med ulydene du opplever, bør du ikke kjøre bilen mer før feilen er luket ut p.g.a. fare for å ødelegge mer. (småbiter fra turbo ikke særlig bra å få i sylinderene, kostbart!). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 2, 2008 Der ble det slutt på HEHE hvertfall. Enkleste er vel å åpne panseret og gasse med gasspjeldet og høre etter hvor det rasler...!? det skal jeg gjøre imorgen. for idag så ville den ikke gå ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 5, 2008 noen som har en hvis formening hva dette kan værehvis det ikke er turboen. får ike hørt etter nå siden bilen suger falskluft og ikke vil gå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 5, 2008 Falskluft vil gi fra seg stygg uling ved trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 5, 2008 får satse på at det er det hehe. selv om det skrangler en god del når jeg gasser stillestående 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 5, 2008 Skrangler i hva? Hvis det skrangler fra selv motor kan det være rådebank? Motor har jo fått gå litt uten olje, og det er jo ikke bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 6, 2008 tviler sterkt på at det er rådebank altså. høres ut som om noe er løst og skrangler litt vanskelig å forklare egentlig. men den lyden har alltid vært tilstede bare ikke såå jævla sterk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...